OneOfTheBoys Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hvilket sted er bra, OG kan du bruke den til å bare skrive ned personlige tanker, uten at noen andre har sjangs i havet å komme innpå den? (passord mao). Trenger å skrive tankene mine ned et sted, men vil holde det privat
Monajenten Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Du kan lage blogg på Word (ihvertfall hvis du har Vista).
OneOfTheBoys Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Men vil ikke at noen med tilgang til pc'en min skal kunne lese den...
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Jeg bruker blogspot synes den er enkel å grei. Der an du stille inn slik at kun de du inviterer kan lese.
OneOfTheBoys Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 Ok, takk for svar:) Lyst å lage 2 kanskje. En jeg bruker som dagbok/terapi, og en der andre kan lese:)
OneOfTheBoys Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2008 Bare for å være 100% sikker. Det er altså HELT sikkert at ingen kan komme seg innpå bloggen min. De kan vel gjette adressen? :/ Lite sannsynlig jeg vet.. Men dette blir veldig privat!
selfangerkjerringa Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Hvis du legger inn restriksjoner på bloggen din (gjennom blogspot) kan du f.eks legge inn en sperre slik at det kun er de du sender invitasjon til pr epost som får tilgang til å lese bloggen. For å se en må man da logge seg på med epostadr. Men hvis du ikke inviterer noen så blir det jo kun du som får lese også Og så lenge ingen vet epostadressen og passordet ditt er det da kun du som komme deg inn der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå