Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 hvar hos legen i dag på gu å fikk beskjed om at jg hadd en slags utvekst på eggstokken min! jg vet ikke mye om dette å tenker kreft med en dang,skal på vidre undersøkelser!er det noen som har hatt d samme å d ikke er kreft er livredd! sitter bare å griner nå!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 det er sikkert en cyste,helt ufarlige vanligvis,søk om cyster på google.no eller noe så blir du forklart hva det er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå