Trulto*Prins&Spire* Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Jeg lurer litt på om jeg må ta utav intim-piercingen min fø jeg skal føde.. eller kan jeg kanskje ta i en ring?? Noen andre som har det, og gått gjennom en fødsel??
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Min venninne tok den ut. Vet ikke om hun fikk beskjed om det, men det kan blir voldsomt om noe uventet skjer og de må få barnet ut. Hadde tatt den ut.
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Jeg fikk beskjed av jordmor om å ta den ut før fødsel.. Med tanke på revning ) Får den ikke i nå Selv om jeg hadde hatt den nesten 2 år, grodde det på ca 1 mnd :s Furte
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Den må vel tas ut, er det ikke slik at du ikke skal ha slikt på deg i tilfelle haste ks?
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 æsj, skikkelig kjipt.. jeg får jo panikk bare den er ute i 5 min huff.. det er jo barnet mitt det og ;Phaha jaja... får høre hva de sier..
På vei igjen <3 Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Alt metall må ut av kroppen, i tilfelle haste ks Jeg hadde i brystvorten da jeg måtte ha hasteks med mellomste, og den ba de meg ta ut før jeg ble lagt på benken...
klg,2 boys now:) Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 ta den ut du.hørt om der de måtte hente vaktmestern for å få fjerna sånt.jeg hadde ikke tatt ut mine å var for sliten til å greier å gjøre noe med de selv da vi plutselig måtte ha ks,så gubben å jordmora sleit bra innimellom..hadde i tung,navlen og en sånn i øre å..hehe..så fjern de selv du like greit.
MissAntrop Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Jeg fikk også beskjed om å fjerne den av jordmor på føden, så da måtte jeg jo bare gjøre det. Men du verden for et slit det var! Jeg fikk en liten tang for å fikse det selv, men med DEN gravidmagen så var det ikke så lett, hverken med sikt eller å komme til. Glad jeg hadde sambo da.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 tull og tøys.. jeg hadde min i og vi endte opp med katastrofesnitt halvevei ut i fødselen. Ingen som påpekte den engang...
MissAntrop Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Er vel ikke nødvendigvis tull og tøys selv om du fikk beholde din..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Vel, jeg var på sykehuset i mange timer før katastrofesnittet da og jordmor hadde jo sett den hele formiddagsskiftet så da ville det vel vært snålt om det hadde vært noe farlig. Jeg fikk en tape-bit på den under snittet da. ;D
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 Jeg måtte ta ut, men hadde da i tunga og fikk full narkose (etter ungen var ute seff, før hadde vært for lett:p)
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #13 Skrevet 27. mars 2008 Jeg måtte ikke ta ut noen av piercingene mine selv om jeg hadde hastesnitt med full narkose. Var ingen som nevnte noe om det (har ikke intimpiercing da, men masse i ørene, ett par i ansiktet og tunga..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå