Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hvor lenge har dere holdt på,og hvor lenge pr gang,og ser dere fort resultater? Hvem er å anbefale??
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Man kan holde på maks 3 min pr dag første uken, maks 5 min pr dag andre uken, maks 10 min pr dag tredje uken og deretter opp til 3x 20 min på en dag, men aldri mer enn 20 min i strekk. Jeg er på dag 10 og har skrumpet inn 1 cm :-) Men merker egentlig mest at magen er litt strammere, ryggen litt sterkere og holdningen mer rett.
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2008 Såppas ja...hørtes jo ikke så veldig slitsomt ut;) men jeg skjønner ikke en dritt av å bestille.....Har du en link??den ene siden skjønte jeg ikke åssen hihihi.
Sivalur Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Du skal sikkert ha enten denne: http://www.sports-hoop.com/product_acu_3b.html eller denne: http://www.sports-hoop.com/product_acu_5b.html
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Jeg husker ikke hva siden het, men let litt så finner du sikkert sånn ca 100 innlegg hvor det blir opplyst om dette :-) ps, vær forberedt på at det er veldig vondt i starten og du kan få skikkelige blåmerker av det. La ut et bile før i dag og fikk endel kommentarer på blåmerkene og nå er de faktisk små og mye bedre i forhold til før :-/ Men det blir bedre altså, og lettere å rocke! :-)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har hatt den i litt over en måned sånn ca - og har fått SÅ mange tilbakemeldinger i det siste om at jeg har blitt så smal rundt midjen:))
På vei igjen <3 Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Alva: Har du link til det bildet ditt? Mvh nysgjerrigper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå