Raskatte Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Uff,har nettopp hatt EL nesten- på søndag, så der er over en uke til ikm..Kan tiden føles lengre?? Neste uke blir nok iallfall veldig lang.. Jaja,får vel prøve å fylle opp dagene litt, og prøve å ikke tenke så mye på det;) Lettere sagt enn gjort vel..
¤mamma¤ Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Iiiik, jeg hadde også el på søndag! Jeg er helt håpløs, og satt akkurat og tenkte på om jeg ikke skulle ta en test nå...Herregud for en uke det blir!!!!!!!!!!! Når skal du teste??
lykkelig78 Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Jeg hadde el forrige fredag....å huff så lenge det er å vente.....det føles så utrolig lenge til jeg kan teste....åsså er jeg redd for at den derre tanta skal dukke opp også.... vi får støtte hverandre mens vi venter....lykke til jenter
Stolt mamma og englemamma Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 samme her.. eg satt å lurte på om eg skulle kjøpe en test i morgen. men, hallo! er ikke det aaaaltfor tidligt? hehehe
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Kjenner meg GODT igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
malla85 Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 jeg har det akkurat sånn jeg også. først må man vente på EL og så er det å vente på TR. det er så sinnsykt mye venting. og man tenker på det hele tiden...ikke rart tiden går så sakte. Kanskje jeg må skaffe meg en hobby hvis jeg ikke blir gravid denne måneden. Noen forslag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå