♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 noen som har noen gode tips og erfaringer...??? betyr det at hun har ørebetennelse egentlig...??? håper virkelig noen kan svare meg....jeg er desperat.....!!! hun er forresten snart 14 måneder
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Har ikke andre tips nett nå enn paracet....
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 har gitt henne det og virker som det hjelper litt hverfall...hun ha skreket seg i søvn nå, så hun har sovet ett kvarter....
Spanskeflua Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Paracet, hevet hodeleie på senga når hun legger seg,luftig men ikke trekkfullt soverom,nesespray(ikke saltvannsoppløsning) som åpner opp tette kanaler.
LivetErEnLek Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Nesespray kan lette litt på ørevondt. Ellers er det lurt å heve hodeenden på senga hennes. Matolje varmet til ca 37 grader som dryppes i ørene virker også lindrende.
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2008 hvorfor ikke saltvann....??? takk for tips forresten:o)
Spanskeflua Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Fordi saltvann har ikke den effekten at det klarer å åpne opp tette kanaler.
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2008 okey.... er en skikkelig kamp å få i henne både nese dråper og paracet, men jeg skal gjøre ett forsøk....;o) hvor lenge pleier de små å ha vondt i øra sine egentlig....???
Meg og bøllegutta!! Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 1 åringen min hadde vondt i ørene til og fra i noen uker i januar og februar. Tok seg stadig til ørene , la seg ofte ned på gulvet med hodet flatt på bakken, var sutrete og masete. En kveld toppet det seg. Våknet etter 2 timer soving og gråt til og fra i et par timer. Gav paracet som virket etter 1 times tid............ Var hos legen som sa han var rød på ørene, men ikke øreverk........... Det som hjelper er å spraye nesa før de legger seg på kvelden. da tetner de ikke så mye til og får derfor ikke så vondt. ... Sparya gjerne også i løpet av dagen men kvelden er viktigest. ha det kaldt på rommet. Opp med vindu og på med mere klær. tetner ikke så til i kald luft Hev hodeenden på senga. Drypp lunken olje ( f,eks oliven olje i ørene) God bedring og lykke til : )) Syke barn er slitsomt!
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 ta en bit hvitløk på sånn plasterteip og ta det inn i øret. det har vært brukt i familen min i alle år(på eldre søsken++). hos niesa mi så funker det bedre med hvitløk enn paracet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå