Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 39+1 (førstegangs) og natt til i dag så var det voldsom aktivitet i magen, hun har festet seg. Men måtte opp flere ganger og gå på do for hver gang hun snudde seg så var det nesten så jeg tisset på meg.

Hadde sterke stikninger i høyre og venstre side på magen (sånn der man pleier å få hold).

Nå har det begynt igjen på kvelden,og magen har stått i spenn snart i 2 timer... den er stein hard!!

Og det stikker i rygg og mage... er dette tegn på at ting kan skje i løpet av natten??eller de nærmeste dagene.

Når magen står slik i spenn og er stein hard, er det det man kaller kynnere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være det ja!! Lykke til iallefall!! Høres uansett ut som noe som skjer.. Modningsfasen kan ta laaaaaang tid for noen, så smør deg med tålmodighet i tilfelle.. Hvil så mye du kan og klarer!!

Skrevet

Ja en ting jeg merker er at jeg er super trøtt.... plutselig så sovner jeg bare noen timer etter at jeg har stått opp.. og har 3 ettermiddager nå sovet i ca 2 timer, da jeg har sovnet sittende i sofaen... (og jeg som ikke gjør noenting i løpet av dagen heller?!)

Skrevet

Kroppen vet nok at den trenger litt ekstra energi og krefter nå!! Så bare lytt på den og gjør som du føler for!! :-) Er jo så spennende da... :-) Husker utrolig godt den følelsen jeg fikk da jeg skjønte at ting holdt på å skje med førstemann.. Er helt utrolig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...