Gå til innhold

Konstante ubehagelige kynnere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mye kynnere siden uke 16. Er nå i uke 38+0. Men i natt som var å fram til nå ,har de vært der nesten konstant! Blir uvel av det. Noen som har opplevd lignende i slutten av svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det bety at noe skjer snart? Dere er sikkert lei av disse spørsmålene men...

HI

Skrevet

Hei, min erfaring fra forrige gang var dessverre masse kynnere men ingen fødsel før i gangsetting til slutt 16 dager over termin. Ikke det du vil høre kanskje men det kan jo hende det er annerledes for deg og at det faktisk nærmer seg. Noen sier at masse kynere betyr mye øving for livmor og gir en lettere fødsel. Om det ikke skjer noe fort kan du kanskje trøste deg med det da?

Skrevet

Går med dette noen dager fra og til. Er bare 33+4, så jeg håper ikke det betyr noe særlig. Mine gikk over til premature rier for en uke siden så jeg fikk drypp og lungemodningssprøyte.

Jeg har helt sinnsykt følsom livmor. Får kynnere når sønnen min på halvannet kaster mat eller nekter å skifte bleie, eller av rørende ting på tv. I dag får jeg bare jeg er i nærheten av magen med hendene.

Jeg har faktisk fått beskjed av både jordmor og fødselsleger på sykehuset om at når riene setter i gang må jeg komme på sykehuset så fort som mulig. Fødte raskt sist og vil nok føde raskere denne gangen.

Men om det betyr at noe setter i gang, kan jeg ikke si. Gikk med masse vonde kynnere selv i forrige svangerskap. Da fødte jeg seks dager over terminen til tross for blødninger og åpning i uker på forhånd.

Skrevet

Gått med konstante kynnere siden uke 32. Er i uke 35 nå.

Skrevet

Jeg har både i forrige svangerskap (nr 2) og dette (nr 3) gått med ubehagelige kynnere siden før halvgått svangerskap, me gikk likevel over termin. Og rundt uke 30 hadde jeg daglig "nå kommer en vond kynner, så nå må jeg stoppe opp og puste meg gjennom den"-kynnere.

Var til lege pga av det sist, for jeg var redd for at det var rier, men det er nok bare at jeg har sterke kynnere. Ikke for det, da første rie kom så gikk det bare 1 1/2 time til fødselen var over, så litt effekt kan det jo hende at de har hatt likevel.

Nå har jeg også masse ubehagelige kynnere, er nå akkurat ferdig med 28 uker.

Men siden du har kommet så langt så kan det jo hende at det er noe som skjer, så hvis du tenker mye på det så ta kontakt med sykehus/ jordmor for å se om noe har skjedd. De kan svare deg bedre enn oss her på BIM :)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...