Gå til innhold

jenter!! hjelp meg liiiiitt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså.. jeg har truffet en mann,har ingen problem med å se at han er forelsket i meg:)

meen, det som skurrer hos meg er at han ikke "tørr" å fortelle om meg til familien sin. kun til noen kompiser som ikke bor her..

vi har møttes i snart 2 mnd (ja det er tidlig:) men han sier han er glad i meg.. hva kan det være som gjør at han ikke vil offentliggjøre det da? (han er singel ja:)

jeg vet jeg er utrolig skeptisk å "ser" etter alle mulige tegn på at ting ikke er som de skal.. skjønner min x var utro å jeg vil ikke utsette meg for det en gang til!!

er jeg for stresset

hva kan dere råde meg til å gjøre?:)

takk til alle forslag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være mange grunner til det. Jeg møtte ikke familien til typen min før vi hadde vært sammen i nesten ett år og jeg var gravid! Jeg møtte faren og søsknene (men han bodde hjemme så det var naturlig) veldig tidlig, men resten av familien fikk jeg altså ikke møte før vi hadde vært sammen lenge.

Dette var fordi han var flau over DEM, ikke meg. De er en meget spesiell familie, med mange problemer og historier. Han var rett og slett redd for hvordan jeg ville reagere!

En annen mulighet er at familien hans er noen hovne viktigperer, som ikke syns det er noe stas at sønnen deres dater en alenemor. Mange muligheter, og du får ikke svar før du spør han rett ut;);)

Skrevet

hehe, ja du har så rett!!

må vel bare spørre, men føler at jeg presser han også da vettu..

Skrevet

er jo fortsatt veldig tidlig da, hvis det ikke er gått 2 måneder en gang. Kanskje han har brent seg før, og ønsker å være sikker før han involverer famillien sin i deg? Syns ikke du skal legge så mye i det jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...