Gå til innhold

noen som så SYKEHUSET i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun som fødte, hva var det han legen stakk oppi henne? det så jo ut som en MONSTER nål.... ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei så det ikke men om du mener noe som lignet en strikkepinn ting,så er det sikkert det man bruker for å ta vannet med.det brukte de på meg.merker det ikke :)

Skrevet

husker ikke hva den nåla het, men den settes midt imellom to knokler oppe i skjeden, det er en bedøvelse/smertelindring!!!!

Skrevet

hmmm..men det var noe som skulle hjelpe for smertene liksom. hun ble roligere etterpå... jeg klarte ikke se på den lange dingsen jeg..hehe.., for det så ut som en strikkepinne når du nevner det..var jo king size

Skrevet

tror det var sånn saltvannsgreier, et eller annet...-blokkade

Skrevet

Eg så d...og har monster sprøyteskrekk...og når eg så den SVÆRE nålen der ,ble eg litt uggen...

Skrevet

Ikke søren om noen får stikke noe slikt i meg når jeg skal føde. Den der var jo dritsvær ! Fikk helt vondt der jeg satt å så på jeg, nei takke meg til, da føder jeg heller uten.

Skrevet

Helt enig m deg høstbaby:)

Skrevet

Det var pudentalblokkade - lokalbedøvelse som settes nedentil, tar vekk det værste presset under utdrivningsfasen

Skrevet

haha jeg og sambo satt her å såg forskrekka på dette greiene hu fekk..å han sa at etter dette programmet er d nok mangen som kommer til å spør seg hva i all verden dette var hehe..

hu såg ut som hu hadde d helt jævlig..huff..

Skrevet

Kva for program var dette? Eg får kun inn nrk1

Skrevet

Nesten tilsvarende lengde stikker de inn i ryggen når du får epidural.. Og meg kan de stikke med hva som helst! Jeg SKAL ha epidural!!!! - Om jeg så må leie inn en privat anestetsilege ;)

Skrevet

eg får vel epidural uansett eg. Fekk det sist gang pga høgt blodtrykk

Skrevet

Pudentalblokade tenker jeg :)

Når jeg ser sånt så skjønner jeg bare ikke at folk faktisk velger å få bedøvelse *urk* Ekle lange nåler både her og der.

Skrevet

bra det ikke bare var meg som reagerte på den der.. den var helt forferdelig... jeg skal IKKE ha en slik.. men det virket jo som den hjalp da. for hun roet seg jo veldig etterpå...

er epidural nålen på samme str? bra jeg ikke skal ha epidural denne gangen heller da..hihi... tror jeg hadde ombestemt meg ganske mye om jeg hadde sett en slik nål sist da jeg spurte om å få epidural... men fikkd et ikke siden fødselen gikk så fort og var over før de hadde sagt at jeg ville ha den...hehe

Skrevet

HEGE AE

det er et program som heter SYKEHUSET på tv 3... er fra et sykehus.. viser ofte fødsler der... og alt annet som skjer på tv... er norskt program

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...