milla mi Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 lurte på om det er noen som vet om noen steder man får kjøpt bunad til så små..uten å måtte betale en formue..vet om at de har på spar kjøp..men trenger litt flere tips??
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Jeg var tilfeldigvis på Wearhouse i dag. Der har de salg på bunader fra Cubus (Wearhouse, Cubus, Dressmann osv, alt hører til i samme familie under Warner-gruppen). Cubus skal få nye modeller og har derfor sendt alle sine til Wearhouse for utsalg. De koster 199 kr inkl. skjorte...
rudolfine Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har sett at exit har noen, koster litt over 300 til så små, tror jeg.
julenissen Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Må bare få kverrulere på at "bunadene" fra cubus osv ikke er bunader, men festdrakter. Dersom du skal ha ordentlig bunad må du få noen til å sy, eller kjøpe på en husflid, og disse koster. I fjord kjøpte jeg en nydlig festdrakt til gutten på Refleks for noen hundrelapper, da var han var han ca 7mnd. I år skal han ha ordentlig bunad.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Er enig at man ikke bør kalle en masseprodusert drakt for bunad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå