Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi er straks tre mnd..vært som en drøm hittil..men nå siste dagene har det meste vært tull..både mating og soving...

vanligvis når vi har lagt henne for natta mellom syv og åtte så sover hun...til ett to tre tiden, får mat og sover igjen...

men nå har jeg holdt på ca en time for å få henne til å sove...bare skriker..ikke sulten..mest surving...

trodde det skulle bli bedre når de ble 3 mnd jeg men...

så hvorfor blir hun plutselig sånn da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje hun er overtrøtt? Min erfaring er at de sovner ikke så lett inn på kvelden hvis de ikke har sovet nok på dagen...

Skrevet

økedøgn? da hadde hun vel villet hatt mat?

overtrøtt...har sovet dupp i kveld så tror ikke det..

vondt i magen? hu bæsjet og prompet en del før hun la seg så tror ikke det er det heller...

skjønner ikke tanke gangen min? hva er galt med den da?

syns du er så innmari spydig jeg...

Skrevet

hu har sovet veldig bra på dagen i dag også..ellers ville jeg nok også trodd det var at hun var overtrøtt..men har vært litt tullete md både mat og søvn de siste dagene..

Skrevet

Og det var vel noe unødvendig å svare på den måten vel, ludderet? Syns ikke det er rart hun spør i det hele tatt!

Skrevet

kanskje tenner ???

ikke noe automatikk at de blir "bedre" når de runder tre mnd nei :-) men kolikk roer seg vel i 3-4 mnd alder..selv om d er mange som er plaget mye lengere også..

kan jo være at hun er urolig i magen, noe du har spist kanskje??? eller rett og slett bare i dårlig form, blir syke de små også da vet du

Skrevet

Kan jo hende hun brygger på noe sykdom(feber?) el. at hun rett og slett føler seg i dårlig form. Vi har jo alle slike dager.... Ikke en reaksjon på vaksine da.. hvis hun har tatt den. Prøv å gi henne litt ekstra kos/nærhet kanskje hun søker det....

Skrevet

jeg er også litt på tanken om at det er tenner..men er ikke det litt tidlig? smører med dentinox da...

hun får mme så er ingenting jeg har spist..åsså får hu minofom også for vi har slitt med luft i magen men har vært så bra når hun har fått minifom...

bahh...håper det snart blir bedre...er så kjipt siden hu har vært en drøm helt siden hu var født åsså begynner hu plutselig å tulle å sånn...å noen ganger når hu "skulle vært sulten" å er survete å jeg prøver å gi henne mat så bare hylskriker hun når hu får flaska i munn...

men kan d ha noe med tennene å gjøre kanskje?

Skrevet

ja kan jo være at hu driver å blir syk eller noe...har faktisk ikke tatt tempen på henne..det burde jeg jo gjort..pappan har nå drevet en stund så nå ble det stille så da håper jeg hun har sovnet..men begynner hu igjen skal jeg ta tempen..

vaksine har hu ikke fått..får nå til uka...

Skrevet

Kan hende hun endrer rytmen sin?? Det er jo ofte sånn med barn, at når man tenker at 'puh! endelig har vi rutiner/en rytme' så forandrer de på den igjen....... :)

Skrevet

er ikke for tidlig for tenner. de ligger jo klare fra fødselen av. sønnen til en venninne av meg fikk tenner da han var 3 mnd. de kan bli grinete og sånn da. sikler babyen din og tygger på alt h*n kommer over? vår gjør hvertfall det, så lurer på om det kan være tenner på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...