vesle linselus Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 symptomer: kvalm ca 4 uker ømme/større bryster "lysten" på frukt og appelsinjuice pluss sjokolade.... urinen er blass magen syntes tidlig, er i uke 26 nå, og magen er god og rund. veldig hormonell, fort sint, fort rørt. veldig trøtt og sliten de 4 første mnd. bekkenløsning tidlig. noen som vil gjette for morro skyld??
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Jente tror jeg. Veldig like symptomer som jeg hadde. Mamma til verdens nydeligeste lille jente..
vesle linselus Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2008 nå er jeg i uke 32, og tenkte kanskje noen fler hang seg på litt gjetting. hadde vært moro å gjettet på andre også... :-) skriv ned symptomer, så ser vi hvor " flinke" vi er.... jeg har i tillegg til de foregående symptomene fått: kraftig halsbrann urolige ben hevelser i fingre, ben mye bevegelse av baby mye kynnere litt kvalme og uvelhet igjen.... :-(
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Jeg hadde samme symptomene som deg og jeg fikk gutt.
vesle linselus Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2008 ja, det blir utrolig spennende. var på ny ultra lyd i går, og det var ikke mulig å se noe ennå.... ment to be! :-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Har hørt at det blir mye halsbrann med jente.... Noen som har hatt det med gutt???
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 Hei..jeg har en gutt på 3år,eneste "problemet" jeg hadde i det svangerskapet var halsbrann.. fikk fort sure oppstøt om jeg bøyde meg for fort opp igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå