Gå til innhold

Dere i uke 33..

(((( 2 kids-gutt og jente))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er magen deres? Jeg synes magen min blir hard og spent for ingenting.. Kjenner endel nedpress,eller akuratt som om beibien ligger så langt nede på en måte..Det føles som om h*n vil ut...Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen andre?

Skrevet

Magen er stor, litt nedsunken og jeg har masse kynnere. Ikke harde, ikke vonde. Bare sånn at jeg kjenner det strammer. Masse nedpress, kjennes ut som baby ligger der nede og skraper med fingrene på meg.. Kjennes ut som hun er på tur ut ja..

=)

Skrevet

Er i uke 34, da, men jeg svarer. Magen sank da jeg var 33+ 0, er sykemeldt pga kjempekraftige og mange kynnere. Nedpress og den merkelige følelsen av at det kommer en finger ned i skjeden nesten hele dagen.

Skrevet

Godt å høre..Tenkte å ta turen til jordmor i morgen for å sjekke at alt ser greit ut..deter sikkert det men av og til er man bare litt mer engstelig..Går det ann å gå m åpning uten at man vet det på en måte? Noen tegn på evt åpning?

Skrevet

Jepp, magen min blir også hard og spent for ingenting! Kjenner det også godt om natta når jeg skal snu meg i senga, skikkelig ubehagelig! Føler jeg må ligge i fosterstilling for å forhindre de verste smertene!

Kjennes også ut som om hun roter nedi bekkenet, begynt å lure på om hodet fester seg. Har nemlig begynt å få litt vondt, men det er vel heller ikke så uvanlig når det nærmer seg slutten og bekkenet blir løsere..

Skrevet

Magen min er kjempe hard nesten hele tiden, er ikke mye jeg skal gjøre før kynnerene kommer som en perle på en snor.. har til tider veldig nedpress følelse... jeg synes kynnerene er vonde, de er så intense på en måte...

Skrevet

Jeg ringte jm i dag,og hun sa at det hørtes helt normalt ut..Noen er rett og slett bare mer uheldige med denne harde magen enn andre:-( Livmoren jobber visst veldig mye når vi går konstant med denne harde magen..det er derfor det er så ubehagelig..Det er bare til å prøve å slappe av så mye man kan i hverdagen:-))

Skrevet

Er i uke 34. Magen min senket seg for litt over en uke siden, og babyen har lagt seg med hodet ned (spent på om hodet har festet seg også, siden jeg har så mye nedpress og kjennes ut som babyen roter og styrer masse nederst i bekkenet). Har også gått rundt med "konstant" kynner-mage siden uke 33. De kommer både når jeg er i aktivitet og når jeg sitter/ligger stille... Ubehagelig og slitsomt!!! Sover dårlig om natten også pga det,samt de kraftige sparkene fra babyen! Vi får vel bare prøve å se positivt på det jenter, siden det er livmoren vår som trener og forbereder seg til fødselen!:)

Skrevet

synes også magen er hard hele tiden når jeg står og går. ganske ubehagelig,men vet ikke om det er kynnere..har ikke nedpress jeg da,kjennes heller ut som babyen har lagt seg helt øverst i magen for der er den hardest.

som det er nå er det ganske så ekkelt bare å stå vanlig uten anstrengelse..håper det går over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...