Maud Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Som kjent for mange av dere flyttet vi inn i nytt hus i begynnelsen av året. Vi har pusset opp masse, men ikke badene. I et av badene finnes det et stort badekar som jeg nå har brukt for første gang. Deilig at minstesnupp endelig sovner på kvelden... Badekaret er plasser innunder et skråtak og i det taket er det speil. Det er mulig andre liker å se seg selv naken mens puppene flyter og annet disser, men jeg liker det ikke. Da er det en velsignelse å være nærsynt å ha tatt ut linsene. Med masse varmt vann blir det dessuten dugg på speilene. Da kunne jeg nyte det varme vannet, ro og avslapning, lese i boka mi og pusse litt på føttene etterpå. Hvis noen av dere andre vurderer speil i taket over badekaret (og innfelte bilhøytalere i veggen), så er dere hermed advart. Det fungerer best hvis du er nærsynt ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 hahahahahahahhahaahahhahahahaha de bilhøytalerne tar jo rett og slett speilkaka.... :-)
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Hehehe sorry at jeg ler så jeg brøler, men det gjør jeg nå :0))
Næsningsfrua Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Hehe, det badet skulle jeg likt å sett! Men han som lagde det syns sikkert det var skikkelig stilig! ...og med gru ser jeg for meg den ikke fullt så lekre kroppen min skvalpene rundt, grøss! ...nærsynt er jeg også, men ikke nok tror jeg...
Reveenka Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Hahaha, det hørtes ut som noe som kunne få meg til å betenke meg på å ta et bad også! Men fortvil ikke, jeg har løsningen: Kjøp sånn farge hos H&M som man kan male med i badekaret, på flisene og på speil - og dekorer speilene selv, eller slipp til ungene. Så kjøper du badeskum, som dekker vannflaten, og - voila! kan du slappe av i karet med linsene på c",)
Karomamma Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 HA HA HA, der fikk jeg et tydelig bilde fra det finee badet ditt!!! Og så bilhøyttalere i veggen da gitt! Litt kult og litt tacky.... Håper du har ordentlig lys der inne.... Jeg kjøpte nye pærer til taklampa i gangen og skulle skifte dem i dag. De var rosa (!?) og ga et interessant, horehusaktig skinn i entréen hos oss. Hjertelig velkommen liksom Du kan få dem til badet hvis du vil, vederlagsfritt!
Reveenka Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Hahahahaa - der lo jeg så jeg satte colaen i nesa! c",)
Maud Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2008 Det sier kanskje litt om hvorfor det meste måtte pusses opp her... Ved overtakelse sa vi til han som solgte at vi hadde tenkt å gjøre en del. Storebror sa "Vi skal ikke pusse opp badet selv om det er litt rart med speil over badekaret". Eier ble da temmelig overrasket og sa "Liker dere ikke speilene over badekaret? Det er jo stilig og dessuten så kan mamma og pappa se seg selv når de koser.... (her skjønner han at han må ta seg inn, han snakker til et barn) ...seg i badekaret". Renovering av bad står på lista når vi har litt penger igjen. Vindusmaling er et godt tips så lenge. Barna bader nesten hver dag og vil nok synes det er fint med dekor i taket... De rosa flisene med perlemorskimmer og en og annen elg i solnedgang derimot...
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 jeg ler av rosa lyspærer i verdens yndigste nabolag.... det stemmer ikke karomamma.... ha ha ha ha ha ha..... tenk om de skumle går forbi .
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 jeg ler av rosa lyspærer i verdens yndigste nabolag.... det stemmer ikke karomamma.... ha ha ha ha ha ha..... tenk om de skumle går forbi .
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 shitt - den uttalelsen forklarer hvor bilhøytaler'ne kommer fra.
Maud Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. mars 2008 De rosa pærene tror jeg jammen ville vært litt for mye av det gode jeg. Kan jo nesten ikke ødelegge den stilfulle helheten som råder nå ;-)
frøydis m/ 4 Skrevet 27. mars 2008 #13 Skrevet 27. mars 2008 He he he. Jeg tror ikke jeg ville hatt speil over badekaret nei!
♥Snulder Skrevet 27. mars 2008 #14 Skrevet 27. mars 2008 ;=)!!! Morsom tråd!!! Har ikke heeeeelt sansen for speil i taket og bilhøytalere i veggene jeg heller gitt!!
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #15 Skrevet 27. mars 2008 Uææææ for ei type,ler og ler her .0)) Sikker på at du ikke vil ha de rosa lysene til Karomamma ;0)
phantomet Skrevet 27. mars 2008 #16 Skrevet 27. mars 2008 Jeg måtte bare lese denne tråden om hjemmespa for nærsynte.. Og som jeg flirte...eller rettere sagt lo høyt da jeg leste hele tråden. Jeg har jo sett det ene badet deres, men skjønner at jeg har gått glipp av noe, siden jeg ikke har fått en titt på dette fantastiske badet der SPA avdelingen holder til!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. mars 2008 #17 Skrevet 28. mars 2008 Du får si ifra om du kunne tenke deg en reportasje fra dette eksentriske badet ditt Maud!!!! En ting er speil på soverommet, som en skyvedørsgarderobe, men på badet altså..og i taket..........og for en fyr da!!! Som står og utbasunerer overfor guttungen............djeeeeeezes!!!!
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #18 Skrevet 28. mars 2008 HAHAHAHAHAHA =0) Det er jeg jammen enig med deg i,hahahahahahaa Er himla glad for min nærsyntheit jeg.hehehe Hohoho,nå ser jeg meg deg for meg altså,hehehe
Plutseliten :) Skrevet 29. mars 2008 #19 Skrevet 29. mars 2008 Herlig Noen fordeler er det med nærsynthet ja,når valget kan være å ta av briller eller ut med linser. Hadde ikke følt meg veldig vel å ligge å duve med speilet i taket. Rosa lyspære og heavy musikk på bilhøytalerene....ja ,om ikke det fortjener en hjemme hos oss reportasje hos oss så vet ikke jeg Lykke til med opppussing )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå