r r r Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Vi har en liten diskusjon om dette her i heimen. Jeg syns at det er helt greit og at det går an å få pene og moteriktige klær. Mannen min mener at det man kjøper på postordre er "kjærringklær". Hva mener dere? Handler dere klær på postordre? og i tilfelle fra hvor?
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Jeg handler mye hos sportmann, synes det er mye bra der jeg. Spes fine treningsklær. Itte typisk grilldress.
WP-TLogPeanut Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Klær fra Ellos er kjærringklær ja Men klær fra H&M er da ikke det :-O det er jo ikke "sånn" postordre det finnes jo ordentlig butikk og :DD Handler masse fra hm på nett
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Det trenger jo ikke være mer kjerringklær en det man finner i enkelte butikker. De har jo som regel flere typer klær, både ungdommelig og mer damete. H&M og LaRedoute er ihvertfall ikke "kjerring" etter min mening. Jeg handler noe på postordre, men mest til ungene. Da kjøper jeg på LaRedoute eller Sportmann stort sett. Har også kjøpt noe på sportman til meg selv.
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 for meg er ellos kjerringklær, sammen med spar kjøp. HM har jo mye av de samme som i butikken. Har kjøpt basisvarer der, spesielt når de er utsolgt i butikken. Tror vel ofte at postordreklær ikke sitter skikkelig, og dermed ikke alltid ser så bra ut.
Den drygaste Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 jeg handler nesten alt mitt på ellos. de har jo kjempemye fint!!!
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 he, he...jeg tror veldig mante av oss ikke har tittet i en ellos katalog på mange år. For meg er det noe som de gamle tantene mine titte i. Kan jo være som med cubus. Plutselig har det blitt en temmelig bra butikk dvs. deler av kolleksjonen. Nå klager tantene mine over at de aldri finner noe på cubus lenger
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Jeg handler på hm og har handlet på ellos i år også jeg blir 21 og er ingen kjærring hehe.. Selvfølgelig er ikke alt like pent, men man finner da noe. Personlig kan eg finne på handle hvor som helst så lenge jeg ser et plagg som jeg synes har potensiale, hadde jeg sett noe på PM hadde jeg sikkert kjøpt det også, selvom det er grandma-store nr 1
r r r Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. mars 2008 Jeg fikk en tilbudskatalog fra Ellos i posten i dag, noe som startet hele diskusjonen siden jeg så noen plagg i den som jeg synes så fine ut. Og så fortalte jeg det til mannen at jeg kanskje skulle bestille noe siden jeg aldri får kommet meg ut på shopping. Kjekt å få fine klær på en lettvint måte tenkte jeg. Jeg skal vise han katalogen nå senere så får vi se hva han sier! Det var han som ville at jeg skulle poste et innlegg her for å høre hva der damer sier!
Den drygaste Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 jeg anbefaler deg å ta en titt der inne jeg sliter med brede hofter så jeg finner ikke bukser i min størrelse i vanlige butikker utenom sånne "kjerring"-klær så tok jeg en titt inne på ellos, ikke bare fant jeg jeans i fleng, men MASSE fine topper og div undertøy men jeg husker hvilken klær de hadde da jeg var yngre, det var bare stygge klær for 60 og oppover! jeg kjøpte meg en helt ny garderobe etter fødselen for under 3000 kroner!
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 Ellos har faktisk en del fine og ungdommelige klær:) Er ikke som for 10 år siden;) Jeg har handlet en del på Ellos, H&m osv. Og jeg kler meg IKKE som ei kjærring Er forresten 23 år:D
Den drygaste Skrevet 27. mars 2008 #13 Skrevet 27. mars 2008 tror jeg har fått frem poenget mitt sammen med dere andre damene somhandler på ellos ikke bare har de fine klær, men klærne kommer fort i posten og er billige har plukket meg ut tre kjoler til sommeren som var utrolig fine!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 27. mars 2008 #14 Skrevet 27. mars 2008 Da bør mannen din lære seg å surfe på nettet.. Det finnes fler nettbutikker enn sparkjøp og ellos ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå