Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 hvordan var smertene og blødningen?
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 det er veldig forskjellig fra person til person..jeg hadde ikke voldsomme smerter,vanlig menssmerter og blødningen var litt mindre enn mensen (men det og er jo individuelt)..friskt rødt blod har jeg hatt, har hatt siden mandag så har roa seg litt nå..blør du? har lest mange her inne det har gått bra med så det trenger ikke bety noe som helst,selv om man blir veldig bekymra..legen ville ikke sende meg videre så jeg bestilte privat ul for å få ro i sjela..
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 skal på GU/UL i morgen pga blødning i ca 3 dager. Er mellom 5-6uker på vei. jeg hadde bare menssmerter. Idag har blødningen avtatt og litt stikkinger i høyre side...
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 lykke til!!godt å få et svar! krysser fingrene for deg:)
Tonjepuus89 Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 hos meg begynte det med blødning.. helt friskt litt rosa-aktig blod.. fikk menssmerter utover dagen og begynte å blø mer å mer ettersom smertene ble sterkere. jeg var 13 uker på vei da så hadde på en måte rier siden kroppen skulle kvitte seg med fosteret. tok 12 timer fra det begynte til alt var ute på meg da=(
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2008 ok. var hos lege igår å hun så ingen evt foster rester...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå