Gå til innhold

dere som har hatt SA...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan var blødningen og smertene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde det rett og slett helt jæveli...drit vondt i magen...trudde jeg hadde fått den forstoppelsen...typen sier jeg så bleik ut i tryne...

varte hvertfall i 6 timer på meg... også dagen etter eller samma dagen så måtte jeg så fælt på do og da sa det : PLOPP!!

Skrevet

ok. er kanskje 5-6 uker på vei, 3 pos tester. begynte å blø mandag kveld, vanlig menssmerter og vanlig mensblødning syns jeg sjøl...

var hos lege igår, hun så ingen evt foster rester. skal til mer undersøkelser i morgen...

Skrevet

Åja...er visst fler som har fått slike blødninger har jeg lest....

Skrevet

ja,jeg og,men får vel bare vente til i morgen å få dommen.....

Skrevet

Hos meg begynte det med blankt slim og litt blod på mandag, blødde mer og mer. ingen smerter før dagen etter, da var det kramper i magen. var hos lege og på UL da var det ikke liv, men jeg måtte på noen piller for at kroppen skulle støte resten ut. Skal igjen på UL i morra og da må jeg ha utskrapning om ikke kroppen har klart jobben.... Sånn var det iallefall for meg, men det er veldig mange forskjellige historier. Jeg var i 7uke.

Skrevet

hadde en sa i uke 6-7 ca, begynte med blodig utflod, som ble mer og mer frisk blod, men ikke mye faktisk. Slapp til og med å bruke bind, merka det bare når jeg tørket meg. Ingen smerter i det hete tatt. Var på 2UL, de så et fosteranlegg som var unormalt lite, og da jeg var tilbake på ul uka etter hadde alt blødd ut. Veldig udramatisk. Så på det som en vanlig mens.

Hadde en MA i uke 12, fosteret hadde dødd i uke 6, da blødde jeg MYE, store klumper levret blod, men hadde ingen smerter.

Min erfaring er iallefall at blod ikke er positivt, vet mange her har motsatt erfaring. Ta alltid kontakt med lege om du blør iallefall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...