Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Ahhhhhh, er det ikke mulig for folk å kjøpe seg ny bil????? Er så drittlei de uflidde late menneskene som sitter i gamle biler og fiser!! Hvorfor kan de ikke bare kjøpe seg en ny bil?? Det er jo bare å jobbe mer slik at man får råd til ny bil dah! Og kanskje ta en dusj og fikse opp utseende litt??
Tante Bassa Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Hmmm, har du sett meg i bilen min eller? Jeg er stort sett nydusja, men sitter ofte i min gamle 96-mod og fiser.....
hope<3<3 Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Har et forslag,hvis du Anonym gir meg penger kjøper jeg GLATT en ny bil...Du snakker godt..."bare " å arbeide mer så kan en kjøpe ny bil.Stakkars mannen din,for en innstilling.
Bare™ Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 hvem har sagt at hun HAR en mann? Kanskje derfor h*n er så bitter- fordi ingen orker nær tilknytning til vedkommende?
Turid Laila Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Hva med de late, uhygieniske menneskene i nye og fine biler da? Eller de nystelte og flotte menneskene i gamle stygge biler? Er dét liksom helt greit det da?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Jeg er mer drittlei stygge folk i fine biler. Usedvanlig mange motbydelige, halvfete, ufreshe menn i 50-60 åra som råner rundt i penisforlengerne sine. Har blitt jævla mange Porche Cayenne om dagen. De spretter opp som paddehatter, men nesten utelukkende er det menn på rundt 60 år med lysegul Lacoste genser, altfor korte jeans og Seabago sko med halvlangt grått hår og måne som sitter bak rattet. Mmmmmmm.Sexy.
leo-83*Har født* Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Herremin hatt for ei innstilling.......................................
Hilde_85 Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Tja, når skal man få jobbet mer da? Jeg går på skole og jobber ved sidenav. Vi har en "ny" bil fra 95 som jeg bruker, men sambo bruker bilen vår fra 71. Åssen skal vi bare få jobber mer så han kan få kjøpt seg ny bil? Skal man slite seg ut så du slipper å se den gamle bilen vår? Men nå følger vi nå fartsgrensen uansett hvilken bil vi kjører Og dusje gjør vi daglig Hvorfor kan ikke de i nye biler bruke blinklyset sitt? Er de redd for å slite det ut? Eller hvorfor ligger noen under fartsgrensen uansett hvor ny bil dem har? Utrolig hva folk skal irritere seg over
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Det var da å noe å irritere seg over...herregud... 'Bare å jobbe mer'? Ikke alle som har mulighet til det vet du!
Bare™ Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Hva er gammel bil da? Den faller jo i verdi så fort man triller ut plassen til forhandleren.. Er to eller tre år gammel bil gammelt? Det er i den perioden man blir anbefalt å bytte bil for at man ikke skal tape så mye på den. Jeg fiser i min nå tre år gamle bil.Ikke for å irritere deg, nødvendigvis, men mest på grunn av luft i tarmen antageligvis.. For meg er den bilen fremdeles ny. Ikke føler jeg meg spesiellt verken stygg, uhygienisk eller uflid heller, DAHHHHHHHHHH.... Ahhhhhhh, er det mulig........??????
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Aaaaah, ingenting er som å slippe en fjert i en ny bil. Det har en helt egen "schwung" over seg... Lyden av en solid braker mot nye skinnseter - sannelig jeg sier dere, livet er godt! Men for all del, jeg er ikke spesielt kresen - hvis tarmen melder luftavgang, får det heller briste eller bære om jeg sitter i en ny eller gammel bil altså. Som min særdeles kloke samboer sier: Det er bedre å slippe en fis enn å sprenge en tarm. Kloke kjæresten min.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 Ahhh, så mange som blir sinna.. Kanskje like irriterende som den som la inn et innlegg over feite folk på Mc`er?? Så egentlig bare for å statuere et lite eksempel. De som er feite er ikke alltid ulykkelige og sitter hjemme og spiser vet dere. Jeg er nok ikke det man kan kalle feit ei heller overvektig, men slike idiotiske innlegg irriterer meg og da må jeg bare poengtere.. Ps Jeg har ingenting i mot gamle biler og heller ikke mennesker som ikke dusjer.. :-^¨ Hilsen HI
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. mars 2008 #13 Skrevet 27. mars 2008 Mmmm, McDonald's.....nå fikk jeg lyst på milkshake. Og en liten sundae til. Med sånn flytende sjokolade på. Fillern. *ser skuffet på vannglasset mitt*
Bare™ Skrevet 27. mars 2008 #14 Skrevet 27. mars 2008 jeg er hjemme alene med sovende barn og måtte sende sms til mannen som er ute på jobbmiddag med to budskap: Ikke fis i bilen min, og mens du kniper igjen tarmen så karrer du deg inn på en bensinstasjon og kjøper noe DIGG til meg...
Turid Laila Skrevet 27. mars 2008 #15 Skrevet 27. mars 2008 Lyst på McDonaldsmat jeg nå. Har ikke spist det siden i fjor jo!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. mars 2008 #16 Skrevet 27. mars 2008 Det er viktig at en forbeholder all fising i egen bil til en selv. Blanding av kroppslige odører er sjelden en suksess, vettu. Og siden du er så elskverdig og lar ham låne bilen din og attpåtil innvilger en liten pause på bensinstasjon, skulle det bare mangle at han tar med noe digg hjem. Og fise kan han gjøre i friluft
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. mars 2008 #17 Skrevet 27. mars 2008 Bare synd det er så innmari langt til nærmeste McDonald's....*snufs* Og at det har snødd noe inn i granskauen siste timen, så veiene er såpeglatte...pokker, til og med værgudene er i mot meg!!!
Bare™ Skrevet 27. mars 2008 #18 Skrevet 27. mars 2008 jeg fikk lyst på cabriolet- med tanke på hvordan jeg kan slippe luft på rødt lys. Eller ved bussholde plasser:))) HAHA
Bare™ Skrevet 27. mars 2008 #19 Skrevet 27. mars 2008 dumme HI skjønner ikke at vi ikke blir sinna. Blir vel ikke sint på noen som inspirerer meg!!
Hønemor30 Skrevet 27. mars 2008 #20 Skrevet 27. mars 2008 he-he, skulle dette gjøre oss sinna?! sitter bare her å fiser... nei jeg mener fniser jeg )
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. mars 2008 #22 Skrevet 27. mars 2008 He he, sitter og "koser" meg med konsekvensene etter biffmiddagen jeg hadde for noen timer siden....med ekstra broccoli. Mmmmmmm.....*sniff sniff*
vimsan Skrevet 27. mars 2008 #23 Skrevet 27. mars 2008 Hmm.. Jeg er stygg, jeg er (for tiden) feit, jeg har gammel bil (95 mod), jeg fiser så mye jeg vil i bilen min, bilen min fiser avgårde, jeg har mye mer gas nå når jeg er gravid...... MEN!!!!! Jeg dusjer hver dag.. Er jeg en av de HI hater tro???? Synes faktisk det er verre med de som alltid må ligge 10 km/t under fartsgrensen når det er 5 min til det ringer på skolen og jeg har 4 min til skolen om jeg bare kunne ligge i fartsgrensen... Men det sørger jo de som ikke kan lese skilt for at jeg ikke kan.. Og det er sikkert 15 bussholdeplasser de kan stoppe på så jeg kan kjøre forbi. Det er i hvertfall ingen sletter jeg kan kjøre forbi på.. Men hva gjør disse som ligger 10 under fartsgrensen?? De putrer videre i lille bilen sin samme om det er en eller 20 sinna folk bak.. Men jeg rakk skolen jeg, så ædda bædda lissom!! c",)
Bare™ Skrevet 27. mars 2008 #24 Skrevet 27. mars 2008 har du hørt forhistorien til nicket mitt 'JAPP', Zoulfire?? hehe
enik<3M06&L08<3 Skrevet 27. mars 2008 #25 Skrevet 27. mars 2008 jeg må si jeg irriterer med ikke spesielt over om det er gammel el ny bil, men når vi først krangler om bil, så skal jeg passe på og si hva som irriterer meg........SINKER!!! det er det verste jeg vet.."her er det 60km/t, da får jeg vel ligge i 50 da, så jeg er sikker på og ikke bli tatt" eller "hmm, 60 sone, da skal vi faen meg ligge AKKURAT i 60, og heller 59, enn 61" det irriterer meg.... 60 sone = minimum 65, bedre med 70, helst 75, eller gjerne 80 km/t...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå