Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Er det mange her inne som har meldt babyen sin inn i bokklubb? T.d Go Boken eller Bokklubben Baby? Snuppa vår på 8 mnd har vore med i Go Boken sidan ho vart fødd, men eg lurar litt på om det er andre klubbar som kan anbefalast?
Snupi27 Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 vi meldte emilie inn i goboken i forrige uke. hun er 8 mnd nå.. litt treige.. hehe =p
Hildeks Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 live er med i go'boken og barnas bokklubb.. veldig koselig, hun elsker bøker og musikk! Anbefales!
Niem og Patrick Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Patrick er med i GoBoken og Ole Brumms Babyklubb.. Ole Brumm klubben er sååå koselig masse fine bøker, og en liten figur i hver pakke
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Hvor mye koster de forskjellge klubbene?
shimonie Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Go'boken pakkene ligger på rundt 220 kr. minns det sto noe om at man kan velge hvor ofte pakkene skal komme. syns vi får de veldig ofte se. hehe.. blir litt dyrt i lengden!
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Bokklubben baby har jeg meldt meg ut av, fryktelig dårlig får bare noe små bøker og flere i barselgruppa synes heller ikke om den. Noen der er med i go'boken og synes den er bra. Vi melte oss inn i Ole Brum her om dagen. Kjøpte også noen bodyer fra bokklubben baby, dårlig kvalitet på de samt smekka vi fikk. I bareselgruppa har vi alle fått litt forskjellig fra denne bokklubben.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 Nei. Synes det er mye koseligere å gå på bokhandelen og bla og titte i bøkene og velge på den måten.
lille_Harepus Skrevet 28. mars 2008 #11 Skrevet 28. mars 2008 jupp han er to måneder og med i go boken sånn passe fornøyd så langt
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 28. mars 2008 #12 Skrevet 28. mars 2008 Ingrid har vært med i Go Boken siden hun ble født.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #13 Skrevet 28. mars 2008 Er med i bokklubben barn.. da jeg meldte meg inn i januar sa de at jeg skulle få ett krabbeteppe. Dette var liksom en ekstragave. Har ennå ikke fått det. Noen andre som har det? kanskje jeg har misforstått noe...hm
Yrha Skrevet 28. mars 2008 #14 Skrevet 28. mars 2008 Vi var med i Go' boken, men meldte oss ut. Syns pakkene var svindyre til å få så lite, også sendte de bare pappbøker som en baby på 6 mnd bare spiser i stykker (man vil jo gjerne få ting som babyen kan bruke med en gang). De har visst ikke skjønt at babyer må ha plast/stoffbøker, og gjerne leker. Jeg meldte oss ut etter de sendte oss en bok med svart-hvite bilder av babyansikter som tatt skikkelig nært. Makan til uinspirert og kjedelig barnebok!! Lillegutt var totalt uinterressert. Så nå går jeg i bokhandelen og kjøper fine bøker - mye koseligere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå