Patetica fåkksi Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Atte bare aaffer legger du ut DEEET bildet av dattera di lizzom, er det bare for atte folk skal si atte hu har BIMs fineste haar?
Patetica fåkksi Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. mars 2008 *atte glemte knappen lizzom*
Tante Bassa Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Hehe. Ho MÅ jo ha BIMs fineste hår! Og så søt da :-)
Bare™ Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 haha... Har tenkt meg opp til fjellet ditt og se landskapet fra hesteryggen snart, Balooa... da kan jeg lage meg sånn jeg også
Bare™ Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 sveis, vel................................. hår........................... jiiizez:p
Patetica fåkksi Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2008 De kan kjöpes i butikker som selger mannekenger osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå