WP-TLogPeanut Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hadde vært såå godt med en kopp te nå .. har safarikjeks i skapet og..så kunne jeg lagt beina på bordet og bare slækkan heelt Vært herlig!!! Men nei , oppvasken sku vært tatt,skulle lagt sammen og hengt opp klær,og vaska av bordet og .... ja...
*ale* Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Men det er da ikke noe av det som ikke kan vente til freddan!!! *koke tevann*
mayaya Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 *setter på vannet* jeg har teen, du har kjeksene.
Den drygaste Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 har tusen sorter te i skapet jeg, bare si hvilken du vil ha rotet går ingensteder! sett deg ned og nyt kvelden!!!
WP-TLogPeanut Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 ahhhh så herlig Teselskap Dere har rett , rotet kan vente til freddan ;D Utenom klesvasken som må henges opp da men når jeg tenker meg om er det ikke så mange timer til fredag så det tåler den vel *slenge beina på bordet og koooose seg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå