Not fat, just fluffy! Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 tips til turer, har sett litt på internet på forskjellige turarrangører, er det noen dere rekommenderer?
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Sro på egenhånd og lå oppe i brakkene var det spitsbergen guesthouse...det var helt ok om du vil ordne deg endel selv. Er jo ikke lang å gå rundt der og leide bil en dag. mai/juni er best....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Har vært på Svalbard ja. Brukte denne: http://www.spitsbergentravel.no/ Gikk inn på Aktiviteter -> og valgte deretter hva vi ville (dette var en gruppe med hørselshemmede..) *Isgrotting - en vandring i isbreens indre (PS: Forbered deg på å krabbe og ligge på alle fire omtrent hele tiden, vi var sjokkerte etter turens slutt. Lå på alle 4 90% av tiden.. Det var TUNGT!! Men verdt det da.. *Hundesledetur (Kaldt, sørg for riktig fottøy, et skikkelig must!!! Vi var der bare i 2dg, så fikk ikke gjort så mye, men ellers var vi på turer der. Sammen med ledere med gevær Men ikke forvent å få se isbjørn hvis du bare skal være i Longeyarbyen. Det er sjelden de kommer ned til selve området der. Det fikk vi bedkjed om fra lederne iallefall. Et utrolig pent sted, anbefales. Jeg vil gjerne reise dit en gang til. =)
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Jeg kan gi deg gode anbefalinger til utflukter, men da må jeg først vite NÅR dere skal opp. Er godt kjent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå