Gå til innhold

Tanker om tid og fremtid :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt her og tenkte i dag. Jeg er jo ganske trist over å ikke få så mye tid sammen med Camilla fremover....men samtidig så må vi tenke på hvor heldige vi er som har dem 100% på ettermiddagene :-)

Når de blir større så er det ut å leke, besøke venner osv osv. Da blir det jo enda mindre tid sammen med dem.

Leste i et blad en gang at det var ei som ble så ufattelig trist når hun tenkte på at hun bare hadde ungene til "låns"....kan ikke forestille meg at Camilla en dag skal flytte hjemmefra hehe

Så her sitter jeg og forsøker tappert å tenke positivt hehe, en epoke er forbi og vi flyr inn i en ny og spennende epoke for både store og små! Så får vi bare nyyyyyyte tiden vi har sammen med skattene våre!

Klem til store og små

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg synes det er vanskelig å leve i nuet, Synes så vidt jeg har stått opp og så er klokka tolv og leggetid på kvelden igjen. Dagene flyr alt for fort nå som jeg har begynt å jobbe igjen. Angrer på at jeg ikke nøt tida mer mens jeg gikk hjemme. Har sagt til gubben at etter neste barn så skal jeg jobbe redusert det første året etterpå. Må på en måte få tid til å stoppe opp og få tid til seg selv, mann og barn. Merker at dagene nå handler mye mer om jonglering for å få kabalen til å gå opp. Ja ja blir jo vant til dette også etter hvert.

Skrevet

Tenker mye på dette selv om dagen. Det er jo plutselig en helt ny verden med levering og henting, og mye dårlig samvittighet for det ene og det andre.

Merker at jeg er ganske så sliten på ettermiddagene og nyter hvert sekund med vesla når jeg kommer hjem.

Gleder meg til helgene og all tiden man får sammen da! Det blir luksus! Så må man jo huske å sette av litt kjærstetid innimellom også. Puh, skjønner dette med tidsklemme nå gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...