Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er jente på 23 (24 i sommer) som har termin 19 november, dette er spennende.. samboern er 26 (blir 27) å dette blir vår første..

Ønsker alle andre gravide lykke til, håper det går bra med oss alle.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen hit! På disse sidene er det mye nyttig lesestoff og det er så kjekt å kunne snakke med andre om ulike temaer ved det å være gravid. Særlig når man ikke har sagt det til venner og familie enda:o) Selv er jeg 29 år, samboer er 36 og dette blir vårt første sammen:o) Vi har termin 14 november.

Lykke til til deg også!!:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...