hm24 Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hei, jeg er jente på 23 (24 i sommer) som har termin 19 november, dette er spennende.. samboern er 26 (blir 27) å dette blir vår første.. Ønsker alle andre gravide lykke til, håper det går bra med oss alle.
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Hei og velkommen hit! På disse sidene er det mye nyttig lesestoff og det er så kjekt å kunne snakke med andre om ulike temaer ved det å være gravid. Særlig når man ikke har sagt det til venner og familie enda:o) Selv er jeg 29 år, samboer er 36 og dette blir vårt første sammen:o) Vi har termin 14 november. Lykke til til deg også!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå