Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da må jeg desverre takke for meg her inne,men jeg kommer nok tilbake før eller siden:)

har vært til innvendig ul idag pga blødning i mange dager og der var det helt tomt...7+4 idag..kunne se at jeg hadde vært gravid pga tykkelsen på livmora,og mente at dette hadde skjedd veldig tidlig..trist,men det går fint..

lykke til dere andre som venter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! Det var kjempe trist å høre!!

Håper på å se deg igjen her inne snart da:o)

Kjempemasse lykke til!!!:o)

Skrevet

Det var skikkelig triste greier! :( Huff, huff.. Fælt med sa. Men nå har du å komme tilbake hit så fort du bare rekker. :) Trøsteklem fra meg.

Skrevet

tusen takk!!dere er snille:) ja,jeg skal kjappe meg alt jeg greier:) men må vel vente på en og helst to mens før vi prøver igjen...ja,det er ikke noe gøy med slikt,men det er jo naturen som ordner opp og det er jo forsåvidt veldig greit..

vi sees nok igjen,men da er nok dere i 2 eller .trimester:)

Skrevet

Farsken...trudde det hadde gått bra med deg.... Vi får komme sterkar telbake neste gang...Håpe vi sees på "bli gravid"

Skrevet

ja,vi kommer til å komme sterkere tilbake!!!jepp,vi sees der inne!!!

Skrevet

Uff det var kjempetrist å høre!! Håper det går bra med deg, og at du er tilbake her igjen før vi vet ordet av det!! ;)

Klem

Skrevet

Uff, det var trist. :( Håper du snart kommer tilbake hit igjen!

Skrevet

Huff, så trist!:( Skulle vært 8+0 i dag selv, men så på UL i dag at der var det tomt gitt! Vi får svinge oss inn på BliGravid og satse på at vi snart er tilbake her på 1.trimester:)

Trøsteklem fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...