Scorpiogi Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Mannen er sur fordi jeg ikke har ryddet kjøkkenbenken. Jeg har brukt hele dagen på å vaske klær, ullklær, leker og hatt to unger hjemme. Er gravid og har i det siste hatt noe mere bekkenløsning som plager meg. Er sliten og trøtt, og føler ikke at jeg har noe mere å gi i dag.. Og nå sitter jeg her med svart samvittighet i tillegg til sliten rygg..... Hva skal en si/gjøre? kan vel hende han har rett, men jeg er bare så sliten nå..
Mamma Mirabell Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 kjære vene.. hadde klikka vist gubben var sur fordi jeg ikke hadde ryddet ett sted. da hadde jeg bedt han gjøre det selv.. makan!!!!!
dåsa06 Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Næmmen vettu hva!!!!!!! Det får da være måte på årsaker til krangel. Har han selv prøvd å vært hjemme med unga og samtidig fått gjort masse husarbeid? (Og det uten bekkenløsning...)
Scorpiogi Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2008 gud jeg skulle ønske sånne argumenter hjalp på han, han er verre å diskutere med enn en gråstein. Mistenkerr han dessuten for å tenke at det bare er syt og unnasluntring når jeg klager over vondt i bekkenet..
høstbarn:) Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Send hah over til meg så skal jeg fortelle han alt om bekkenproblemer! Jeg rister han gjerne litt også, hvis det er nødvendig. Han høres ganske tett ut, han må vel forstå at du har dager der du ikke får gjort alt du gjerne skulle ha gjort...
*ale* Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Ignorer samvittigheta, plant rævva i sofaen og si : Kjipt, men jeg gidder ikke mer i dag,. Plager det deg så lett på æsen og gjør det sjøl!! Så zapper du på TV resten av kvelden, og reiser deg IKKE og tar det...
Scorpiogi Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2008 hehe, er noe lignende jeg endte opp med. Men hater sånne "tause" kvelder, spesielt når jeg vet han ikke tar hintet whatsoever, sitter sikkert å tenker ennå at han har rett.......
milk Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Hvis det plager ham sånn så får han rett og slett gjøre det selv!!! Huset vårt står av og til på hodet, men da hjelper faktisk mannen til med husarbeidet. Skjerpe seg!!!
*ale* Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Ja det er pyton der og da, men det er godt i ettertid å ikke ha gitt seg... Har en sånn en i hus jeg også
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Det er i slike situasjoner jeg stiller meg rett foran gubben, legger armene på skuldrene hans, ser ham rett inn i øynene og spør: "Var det ikke noe du skulle si til meg? ......(han aner ikke)...... Det begynner på U........Vet du det fortsatt ikke? Uuuuunn ....tar du det ikke? uuuuuuu.....UNNSKYLD!" Da får jeg som regel en unnskyldning og en forklaring om at han alltid synes han har rett. Det er bare sånn det er. Det er til nød hans eneste feil i livet. Så er det bare å mele sin egen kake, og i tilfelle vond rygg, så ville jeg sagt at i dag må vi legge oss tidlig, så får du gjøre det godt igjen og massere ryggen min.
Den drygaste Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 ja jeg vet hvordan du har det. I dag ble sambo sur fordi jeg hadde bacon OPPÅ pannekaken og ikke inni røren????!! da slengte jeg fra meg stekespaden og sa at han fikk ordne seg selv. Men da var det visst for sent så han kunne ikke spise med bacon likevel, da svarte jeg bare "jaja, mer på meg" og så spiste jeg fleskepannekaker og han spiste pannekaker med sukker på Han tør ikke si noe på huset da, siden det er BARE jeg som rydder her hjemme!! han er sikkert redd for at jeg skal si at han får ta det selv. Jeg er ganske sta sånn
Scorpiogi Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. mars 2008 ja. det verste av alt er at vi skulle spise reker. Spurte han om han kunne fjerne gassplate-dingsen han har fikset fra kjøkkenbordet så jeg kunne tine rekerne der, mens jeg saakte kunne ha ryddet litt på benken, men av prinsipp giddet han ikke. Så da sa jeg at da blir det vel ikke mat da. "neivel!" var svaret. Så nå sitter vi her, gubbe og kjerring i hver sin stol. Mutt og stille...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå