Gå til innhold

Min 4 mnd gamle baby ler aldri...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere? Hun har gjort det, men kun 3 ganger kanskje. Hun smiler masse, men savner å høre henne le!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er 4 måneder hun også. Det er ikke hver dag hun ler. Hun har gjort det bare 5 ganger til nå. Men det kommer seg nok får vi tro. Er jo så hærli å høre latteren.

Skrevet

min lo masse.. men ikke hver dag heller.. så det gikk opp og ned ja...

Skrevet

Min ler ikke så mye heller. Har hørt ham le ordentlig 3-4 ganger. Når jeg lager "prompelyder" på magen og skinka hans og når vi holder ham så han ligger på magen og vi leker fly, ganske fort. :-) Smiler mye gutten vår også.

Han er snart 5 mnd.

Kansje vi ikke er morsomme nok? :-)

Skrevet

Min lo lite før, men nå de siste to ukene kommer latteren oftere og oftere. han er 4 måneder nå, kanskje det bare tar litt tid? Nå hikster han av latter hvis jeg liksom-skremmer han, eller holder han opp i lufta og "slipper" han fort ned, eller puster han i nakken og lager rare lyder.

Skrevet

Ja, det må nok være derfor. Har litt å jobbe med jeg da. He he... Men hun burde jo virkeli le av alt det dumme jeg gjør for å få henne til å le. :-)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Vesla på 6 mnd ler ikke særlig ofte heller...jeg prøver hver dag med å kile henne på magen (har funka før), men neida. Får kanskje et "he-he" ut av henne!:P Men du verden som hun smiler...ingen kan påstå at hun ikke er en gladbaby selv om hun ler sjelden!

Skrevet

Tror dette har mye med personligheten også.. min første lo egentlig aldri mye, men litt innimellom..

babyen jeg har nå var 5 uker da han startet å le.. skikkelig tidlig ute og som han ler.. han er 8 mnd nå og ler og ler..

hadde jeg fått disse to i motsatt rekkefølge hadde jeg trodde det var noe galt med førstemann siden han lo så lite.. (det er nå jeg tenker at førstemann lo lite)

men sånn er det.. noen har en "muntrere" personlighet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...