noeanonym Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 tenkt kanskje hvis d finnes noen som er en smuule billigere en 3t å melde meg inn en plass..
RachaelRay Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 På saupstad har du Nautilus, koster bare 190,- kr i mnd, og er fri innmelding hele tida. Fri tilgang til Husebybadet er inkl. =) Google nautilus så finner du info om senteret
noeanonym Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2008 bor ikke langt unna kbs så 3t er vel nærmest meen syns det er blitt så dyrt der. Ps liker timer og ikke egentrening..hehe flere som har forslag?
mayaya Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Siden du vil ha gruppetimer, er det jo ikke så stort utvalg av senter.. Du er ikke student/universitetsansatt/partner med uni-ansatt? Da kan du jo trene på Dragvoll. I området rundt Leangen er det 3t og SATS som er mest nærliggende. De er så like i pris at jeg hadde heller vurdert mer eksakt hvilke timer jeg var ute etter, før jeg valgte. Kanskje arbeidsgiveren din har avtale med noen av dem eller begge?
celodi Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 jobber på sats,der er det suupert=) hehe=) Sjekk ut litt og se hvilke timer du vil ha,så sjekker du priser... Lykke til!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Har ikke impusl åpnet på lade da tro? De er i allefall billige
mayaya Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 Impuls er greit ja, men har ikke gruppetimer. Så passer nok ikke for HI... Celodi; jeg har vært en v´er jah... :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå