Peders mamma Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Bare lurer jeg...vært arti å samla seg en gjeng, fulgt hverandre fram til ikm i uke 15. Trenger ofte å få lufta hodet, man tenker jo på så mye rart !
mom2agirlandaboy Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Hei AnneMa85! Jeg har EL i morgen (tror jeg). Har fått til etpar-tre omganger de siste 3-4 dagene, får håpe det holder. Du da? =) Hi hi Har IKM 11.april. Skal faktisk en tur til legen i morgen. Har vært prøver i et halvt år, og sist brukte vi 1 år før vi lyktes. Legen ba meg komme dersom jeg ikke hadde blitt gravid i løpet av 6 mnd, så jeg er spent på hva som skjer i morgen. Sist pp var jeg sikker på at jeg var gravid, men tanta var bare 3 dager forsinka. Det var skikkelig skuff. Vært prøver lenge du da?
kitta216 Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 artig artig laget just en skravletråd for oss med ikm i uke 15 el i går, så her blir det testing 9 april Hva med deg?
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 er ikke helt sikker på når jeg har el, for har nettopp sluttet på p piller. følger jeg samme syklus som før pillene har jeg el i dag, men jeg vetikke helt sikkert! har jeg 28 dagers syklus er el på søndag. tror jeg regner med ikm rundt den 13.. sist jeg ble gravid, ble jeg det faktisk mens jeg gikk på p piller, så jeg håper jo at det skal gå fort nå når vi prøver! men jeg vet jo ingenting om syklusen min, så jeg blir ikke så skuffa om vi ikke får det til denne perioden:)
Peders mamma Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har EL i morgen jeg og, eller en plass stod dt at jeg hadde min fruktbare periode mellom 25 og den 30...så vi får ta en omgang i kveld og Vi har ingen barn fra før av, så er så spente ! IKM er den 10 april. Så gøy å se at det er flere her som har på samme tidspunktet:) Kjenner til den skuffen ja, er no dritt. Negative tester og tr ...lei !
mei&mi + marcus :) Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Heisann! Jeg skal ha el i morgen/lørdag. Tok en el test i dag, men den var ikke så grådig sterk..hmm.. Første gang jeg bruker test så vet egentlig ikke hva jeg skal se etter. Har hatt en del stikkinger i magen og er nå litt øm i underlivet, så i kveld får vi ta oss en omgang..hihi! Merkelig så mye man deler med andre som er i samme situasjon..
¤mamma¤ Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Jeg er ikke 100% sikker,men tror jeg har hatt el søndag/mandag som var. Vi har holdt på en hel del, men ikke helt lett å estimere (etter MA for tre uker siden), tenkte uansett teste meg om en uke;) det er jo lov å håpe!!!!!!!!
Peders mamma Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2008 Jeg vet ! Helt utrolig ..hihi..men så godt å være her inne på BIM og det å kunne lufte seg, spørre dere damer ! Dere er utrolige hele gjengen...å måtte alle bli velsignet med en spire snart !
emma 1pp Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Testet nettopp positivt på et LH-test, noe som indikerer at jeg sannsynligvis vil ha EL i løpet av de neste 24-48 timene, og IKM rundt 11.-12.april. Hadde sex på søndag og tirsdag, og må jo prøve å få det til i kveld også etter at min kjære kommer hjem fra jobb;) Men lurte på om det "holder" med en gang til nå, eller om jeg bør rett og slett befinner meg i senga de neste 48 timene?? Dette er spennende gitt!
Peders mamma Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. mars 2008 ja lurer litt på den der jeg og ! hvor mye er nok på en måte? vanskelig å si kanskje..
Cillepille Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Jeg tror jeg akkurat er ferdig med el, først trodde jeg at jeg hadde det tidlig pga jeg slo så sterkt ut på el testene men det må ha vært feil, kroppen sier det var for et par dager siden;-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 Jeg tror jeg hadde el i går, men ikke helt sikker enda. Hvis ikke er det i dag. Litt rare signaler denne pp. Feil liksom. Men håper likevel!!!!!!!
Giinaღ Skrevet 28. mars 2008 #13 Skrevet 28. mars 2008 Forventet EL er en av de nærmeste dagene Tester med el-tester fordi det er så spennende men foreløpig ingen utslag. Det eneste jeg håper nå er at syklusen er i tilbake til normalen etter MA. Er nemlig min første pp etter MA hvor det tok meg 3 mnd å få tibake mens... I tillegg går jeg nå til akupunktur for syklusen min, så blir ekstra spennende.. Blir gøy å følge dere, jenter Lykke til!
Lille jente Skrevet 28. mars 2008 #14 Skrevet 28. mars 2008 Hadde EL i går, og går på pergokur, så det er spennende nå. Var helt oppblåst i går, så ut som jeg allerede var gravid. Og er helt øm i magen, sikkert pga alle eggene ) Krysser fingrene for alle sammen.
Peders mamma Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 28. mars 2008 Var hos legen i dag, er jeg ikke blitt gravid til juni så skal vi få starte på pergo. Har du gått på dt lenge Lille jente? Håper selvfølgelig at det klaffer før dt da:) Lykke til !
Giinaღ Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 Tjolahopp! Vet ikke om det er akupunkturen som har hjulpet meg 1. syklus etter MA, men testet ialllefall positiv på EL-test i går, dag 13. Akkurat som bestilt :) Så da er det vel bare å kjøre på hehe.... typen begynner å bli sliten allerede da men....
lona Skrevet 30. mars 2008 #17 Skrevet 30. mars 2008 hei har el i dag eller morgen litt usikker, typisk jobber såklart hele helgen he he.. men ellers alt bra, har ingen symptomer på EL men bruker denne fertilitetsmonitoren så det burde stemme ganske bra. Lykke til da alle sammen og kos dere masse.. gleder meg til å komme hjem i kveld!! dette blir vår 8pp så det burde bli vår tur snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå