Gå til innhold

Noen som har hatt senebetennelse i armen her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vondt fra albuen og ned. Verker og er ømt. Ikke fult så vondt om jeg har på noe varmt og holder armen i ro. Det er også kjempevondt om jeg beveger på fingrene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jauda. Og det beste med det hele, plukker du opp en penn og skal skrive noe 10 år etterpå, så kjenner du det fortsatt.

Det er en avlegger av flink-pike-syndromet.

Skrevet

Ja det var trøsten da jeg forhåpentligvis har igjen omtrent 50-60 år her på denne jord!!!!

Skrevet

Sorry, jeg trøster mest unger og venninner. Ikke så god på koz og klem på nett.....hehe

Skrevet

Det går bra!!!!!!!!

Skrevet

Jeg fikk kronisk senebetennelse i håndleddet for snart 12 år siden, fordi jeg ikke gikk til legen med en gang.... kom deg til legen slik at du kan få betennelsedempende medesin for det, hvis det er senebetennelse. Skal ikke så mye til før du ikke blir kvitt det nemlig =))

Skrevet

Spørs hva som menes med en gang da.....begynte å murre da jeg byttet jobb i nov, men nå er det ille vondt.

Men da skal jeg ringe og besøke legen i morgen (kommer inn samma dag).

Skrevet

Jeg har senebetennelse i høyre armen, men ble mye bedre etter at jeg byttet jobb for to år siden. Kjenner det innimellom enda, men blir godt hjulpet av sann arm skinne om det kommer..

Skrevet

Jeg jobber i helsevesenet og det begrenser seg vel hva jeg kan benytte av armstøtte mtp pasientforflytning og vasking (håndhygiene)

Skrevet

hadde senebetennelse for en mnd siden, i "tennismuskelen" som legen kalte det.. det er en sånn irriterende smerte som ikke går vekk! nesten som om man får støt eller noe lignende!! uff føler med deg.husker hvor forbanna jeg ble da jeg gikk med det, smerten dunker konstant og ingenting hjelper.. kom deg til legen!

Skrevet

Jepp reiser til legen i morgen.

Skrevet

Har du prøvd kiropraktor?

Lillesøsteren min var mye plaget og prøvde alt. Kiropraktor gjorde susen!

God bedring ;-)

Skrevet

Hehe, nei men har prøvd det for en annen plage. Men han ga opp for jeg besvimte hver gang det kom en knekk lyd fra leddene *flau*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...