grå :) Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 er syk ( bare forkjølelsen som går) og sliten av den. blir så nedstemt da jeg blir sliten. får så mye negative tanker og blir passe grinete. klart å terge på meg et par folk også tydligvis ( selv om jeg synes de tar ting lit vel mye på vei) og det gjør ikke saken bedre. kommunikasjonen med gubben er lik null som alltid og alt er igrunnen bare blæh. har i grunnen mest lyst til å bare sette meg i et hjørne og fikse så jeg får ut noen tårer, men kan jo ikke det heller. lovet meg selv å ikke gå inn dit i meg selv igjen og det skal jeg klare å holde. vet jo at jeg egentlig har et helt greit liv, men jeg takler bare ikke sånne småting da jeg ikke er i form. søren. jeg er svak. vet dette er rotete og lite meningsfullt, men føler bare for å få det ut litt. er bare å overse.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Huff da:( Får håpe det går over snart, god bedring til deg;) Klem
esmase Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Noen dager er dritt! Jeg har også en sånn dag idag,men kan ikke skylde på sykdom.Eller kanskje?Jeg vil hjem!!!!! Driter i gubben og alt-har bare lyst å reise..... Er sur på den drittfyren, jah. Sikkert bedre i morra:-)
Dronningen! Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 I morgen er det en ny dag.... Trøst deg med det! Vil du at jeg skal strikke en prinsessekrone til deg? Med perler på)
esmase Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Det hadde vært noe :-) Fikk du tak i oppskrifta? Jeg ønsker meg en med sånne horn som Angelica har...:-)
grå :) Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2008 gå på hobbydebatten så ligger den et stykke nedpå sida der hehe takker hkh, men du skal få slippe det da:)
Dronningen! Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Klart jeg fikk tak i oppskriften... tusen takk Grå) Nå går Flisa rundt i en hvit med hjerteperler på tuppene og glassperler rundt kanten nederst, en rosa med tuffser på toppen og to gule med blå blomster på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå