Gjest Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Ammer dere liggende eller sittende om natten? Bare nyskjerrig :-)
milly:) Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Liggende!! har aldri klart å våkne helt å sette meg opp!
Ezmeralda Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Jeg ammet liggende de to første månedene, men da sov han i senga vår. De siste tre mnd har jeg ammet sittende. Han spiser fort og det er mye lettere å få ham til å rape og legge ham i sengen sin når jeg allerede er oppe, synes jeg. Om morgenen, ved 6 tiden, ammer jeg i senger i håp om å få sove en liten time til. :-)
*smula* Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 JEg ammer sittende i sengen. Jeg bare sovner hvis jeg ligger, og det gjør lillegutt også - før han har drukket seg mett, så da våkner han ofte. Hvis han våkner veldig tidlig om morgenen, ammer jeg liggende i håp om å sove litt til.
Sunniva78 har to små Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Jeg står alltid opp, ellers sovner jeg, og da blir det dårlig med raping. Og ikke raping = luft i magen!!
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Hei! På natten ammer jeg alltid liggende i sengen. Jeg får fint lagt vår datter tilbake i sengen sin. Det hender hun "skravler" litt for seg selv etterpå, men sovner stort sett ganske raskt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå