Alvepia *happy mum* Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Skulle ønske de var over.... Hva gjorde dere for å bedrive tiden med? Jeg får i tillegg ikke lov til å gjøre noe særlig heller.....
har4barn Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Jeg er også 6 uker i dag. Synes tiden går sakte. Får svar på hcg-prøver i morgen, så jeg er utrolig nervøs i dag. Vil så gjerne at det skal gå bra denne gangen. Heldigvis jobber jeg fullt som lærer, så jeg har ingen problemer med å fylle opp dagene:) Lykke til!!
maja81!! Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Hei Alvepia! Så moro at vi kan følge hverandre over her på 1. tri. Jeg er i dag 7 uker og synes også at tiden går ufattelig sakte.. Er sykemeldt akkurat nå, men skal begynne å jobbe igjen på mandag. Hadde en blødning i påsken og trodde at alt var over, men var på ultralyd tidligere denne uken og så at spirens hjerte slo og at alt stod bra til. Det var godt!!! Håper alt går bra med deg... =) Er forferdelig plaget med kvalme og brekninger, men det går jo greit da. Ha en god dag, og god helg!!
Jente2011 Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 eg e no 9+3 syns også tiden gjikk seint dei to første vekene etter eg fikk positiv test, men ikkje bekymre deg tiden kommer til å gå fortere. nå er alt så spennende ¨å nytt at du tenker på det hele tiden.. håper tiden går fortare for deg og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå