Gå til innhold

Vekta:(

cec85_med_Mariellgullet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer:)

Jeg har igjen 13 kilo før ejg er den jeg var før jeg ble gravid, deprimerende:( Nå har jeg ikke vært veldig flink med kosthold eller trening, så må bli det

Flere som sliter med å komem ned i normalvekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldri hatt noen normalvekt jeg så kan vel svare ja på den

Skrevet

Jeg veide 56 før jeg ble gravis, og nå veier jeg 70, sier litt, huff:( Blir deprimert

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg veier 1/2 gjennomsnittsmenneske mer enn deg, og skal ned 20 kg! Er på god vei, har gått ned 10! Bare 7 igjen til "normalvekt", altså der jeg var før jeg ble gravid...

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Nå aner jeg jo ikke hvor høy du er...selv har jeg ikke veid 56 kg siden jeg gikk på barneskolen. Faktisk har jeg heller ikke veid 70 kg siden jeg gikk i 8. klasse.

Skrevet

Er bare 1.61 skjønner dere....:( og har slanke ben og flat rumpe, haha,. huff:( Skulel ønske jeg hadde mer rumpe, men nok om det, har store pupper, desverre:(og fettet ligger vel mest rundt midjen gitt:(

Skrevet

Har aldri hatt helt flat mage, men ganske flat, det er den ikke nå:( Ble veldig stor da jeg var gravid

Skrevet

hehe jeg er hele 160 og må vel ned rundt 60 kg + tenker jeg. var godt i gang, men så streika tida og pengene *sukk*

Skrevet

Ah, da er du litt lavere enn meg. Virker som mange her på dib har rockering for å trene midjen. Lavkarbodietter er visst også populært, men jeg har selv god erfaring med den Alva*** nevner:

http://www.dinbaby.com/forum/thread/137207326

Skrevet

Veide ca.70 når jeg ble gravid. Gikk opp til 80 som max-vekt. På 6-ukerskontroll viste vekta 65kg.. Dette er 5 år siden. Gikk på vekta forri-dagen.. 79?????? Hello.. snakker vi økning her eller? Nå er det slutt på alle godsaker, brus og fete sauser for min del...

Skrevet

Lavkarbodietten er kjempe lett egentlig, klarer egentlig det, er bare det at er så fysen på godis noen ganger...og poteter til middag,. usj, må skjerpe meg! Blir jo bare lei meg pga hater å se meg selv, pluss hater at jeg har så dårlig selvdisiplin

Skrevet

Problemet med lavkarbo er at hvis man "sprekker" så setter det sine spor. I den Libra-kuren kan man unne seg litt godt av og til i forbindelse med et måltid. Og poteter kan man spise en liten porsjon av!:-)

Skrevet

ja, for gikk ned 3 kilo med denne kuren, og tenkte så bra, men så spiste jeg usunt igjen og gikk opp skikkelig syns jeg, ikke bra:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...