:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 når vi var små tvang mamma oss. når nekter vi og hun gir opp. fatter ikke hvorfor hun skal ha oss til og gjøre det. hun hater jo juletrær
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Ikke vi heller, syns det er litt rart at folk gjør det, men sånn er det bare
Rekecabaret Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 JA! Det er sååå hyggelig, går rundt treet og synger julesanger:)
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Pappa vil gjerne at vi gjør det, så noen år har vi gjort det, men julen osm var så ble han nedstemt! men egentlig syne synes jeg det er veldig koselig da.
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Vet itte om det er treet som er for stort eller vi er for få....vi rekker iallefall itte rundt. Men vi pynter også ett tre ute (med lys) og det går vi rundt opptil flere ganger i jula. Til stor glede for ungene og itte minst den gamle naboen som elsker jula.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Hvert år før jul, sier pappa at i år må vi gå rundt juletreet. Og vi glemmer det alltid. Men i år husket vi på det faktisk. Så vi gikk rundt juletreet 1. nyttårsdag:D litt sent, men;) Syns det er koselig jeg. Gammeldags tradisjon liksom. Men skal prøve å gjøre det til en tradisjon for oss iallefall. For lillegutt syntes det var kjemep morro. Jeg husker veldig godt de få gangene vi gjorde det da jeg var lita:)
*smula* Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Vi har alltid gått rundt juletreet. De gangene vi ikke var mange nok til å rekke rundt, puttet vi inn litt bamser - så gikk det likevel. Jeg har til og med fått reinnført det hos svigers, det var mitt "krav" til å feire jul hos dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå