mastermind Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hvor han han derre gutten til vilde blitt av?
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Marius passe gjert mens storm å familien er å besøker gravene. :-) kommer litt i julestemning igjen nå.
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 ble litt sentimental i kveld ..julestemning mi mars liksom..d stemmte ikke helt.. julen for meg betyr sååå mye så dette var litt rart ..d passet ikke helt inn hehe.. å ble faktisk litt skremt av "spøkelse" på hotellet hehe
Edelweis Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 hehe.. sambo satt å hadde frysninger sa'an=) hehe.. jeg visste at det var bare tull jeg så syntes det bare var søtt! men.. hva sklgs navn er gjert?? aldri hørd før, var ikke så fint syns jeg.
Dr Mcstuffins Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Vet dere hvilken vogn vilde triller rundt på i serien?
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 vogna til vilde er simo kombi, å du kan faktisk bare gå i butikken (vogn-butikk) å si at du skal ha vilde-vogn=) den er blitt suuuuuper populær etter hun fikk denne gjert ungen!!! det fortalte dama i barnas hus butikken i trondheim!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå