Gå til innhold

Bruker dere rettetang til håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det, ikke så veldig ofte. Synes håret mitt blir så fint etter det. Men frisøren min anbefaler ikke å bruke det i det hele tatt. Har gått gjennom 2 svangerskap og håret mitt er ganske fint/tynt. Så det jeg lurer på. Hvor ofte bruker du den? Sliter det veldig på håret ditt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker det ofte, om du har en ordentlig rettetang så blir det ikke så mye slitasje sier søstren min som er frisør. hun prakket på meg en ordentlig en til jul

Skrevet

bruker det på håret selv. Burde holde meg unna. Har kjempe tynt hår. Men det blir så mye finere med rettetanga..

Passer på å bruker masse olje i håret, og tar hårkur ofte..

Skrevet

Jeg brukte det OFTE før, men ikke så ofte nå lenger.. nå blir den helst brukt når jeg skal ut på fest:) Og det er ikke så ofte lenger alså heheh=) Blir vel brukt maks 5-6 ganger i mnd kansje.. =) (fester ikke 5-6 ganger i mnd nei. haha) =)

har ikke slitt så mye på mitt hår.. Det kan være viktig og lurt å bruke sånn spray i håret før du retter det, spray som beskytter håret mot varmen.. fås kjøpt på frisørsalonger, dem selger også sånn slags olje man kan smøre litt inn i håret, før man bruker rettetanga.. =)

Er kansje ikke så bra å bruke rettetang hver dag.. men viss man er nøye med å bruke produkter som eks. spray eller olje, så tror jeg iallefall det vil beskytte mye:)

Skrevet

Bruker det en god del ja. Ikke hver dag, men et par ganger i uka blir det nok.

Bruker "anti-varme" spray før hver gang da, har en god tang og tar hårkurer med jevne mellomrom...

Håper det hjelper å beskytte håret litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...