Leirha Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Jeg fødte fro ca 3 uker siden nå. For det første blør jeg mye og friskt blod fortsatt, føler ikke det skal være sånn. Men det jeg virkleig sliter med er at jeg har en intens ulmende smerte bak under klitoris. Smerten der var intens under riene, da spesielt pressriene, føltes som om hele klitoris skulle bli revet ut. Men smerten der kom ikke under fødsel selvom de ble verre da, men hadde det de siste ukene av svangerskapet også. Og nå vil den altså ikke bort. Noen som har opplevd dette eller tror de vet hva det kan være???? Det er jo vondt å gå å tisse da prersset der øker, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre...
WP-TLogPeanut Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Har du blitt sjekket for urinveisinfeksjon?
Slalotte Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 kalles nedpress, eller nesten samme.. Har det jeg også og det er 3 mnd siden fødsel.. men det går over etter hvert.. har det ikke så mye som jeg hadde rett etter fødselen..
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Friskt blod så tidlig etter fødsel er helt normalt. Det andre er uvi kanskje?
Kondis som en murstein Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Urinveisinfeksjon, kanskje? Har du blitt sjekket for det? Tror jeg hadde ringt barselavdelingen! De er der for deg ) Lykke til
Kondis som en murstein Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Uff, ja nedpress kan det også være. Husker følelsen nå :-S
Leirha Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2008 Takk for svar .) Tenkte selv på UVI, men ble jo testet for dette i slutten av svagerskapet. Men det ble ektra ille få dager før fødsel, så tror kanskje jeg må teste dette på ny. Håper nesten det er det, for da er det en enkel løsning på det.
hit og dit Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Eg hadde slike smerter omtrent der du forklarer og så hadde eg "kramper" i urinrøret når eg tissa. Eg var til legen og testa for UVI, men den var negativ. Då det var lang ventetid på legevakta så gjekk eg heim til babyen før dei fekk testa noko meir. Smertene gjekk gradvis vekk og forsvant av seg sjøl. Kva det var har eg aldri fått svar på.
Silja FullFres McQueen Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Er vel det de kaller nedpress.. Husker jeg hadde det i flere måneder etter sist fødsel jeg oxo.. Men det gikk da over tilslutt..
.Ann. Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Det minner om symptomene jeg hadde rett før jeg fikk betennelse i livmora. Men det trenger jo ikke være noe slikt. Rådfør deg med barsel, eller ta en sjekk hos legen du. Så slipper du gå og lure på hva det er.
Mamma til snart 4 Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 jeg hadde også noe lignende, vist jeg feks snur meg brått eller gjør en bevegelse så kommer det, som en krampe eller noe som skjærer, men det går over hadde ca 16 dager etter fødsel kjempe vi vondt inni der det kom å gikk, men så unnskyld detaljene så kom det en "mens" klump med størrelse med en ett te lys, så etter det ble det bedre og bedre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå