Gå til innhold

Hvilken ville du valgt??? Trenger svar fort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå fått hjelp til å finne ut hvor "stor" jeg er i inches:P

Liv / Waist ----- 29

Hofte / Hips ---- 35

Bryst / Bust ---- 35

Bør jeg da går for Small/medium , eller Medium/large... ?

Har begynnt nytt treningsprogram og fått meg rockering, og skal ikke ha denne drakten på meg før om 23 dager nøyaktig... kan det hende at da Small/medium vil være passelig innen den tid??? Eller er det å være aaaltfor optimistisk ..... ?

Er redd Medium/large vil bli for stor rundt hoftene.... Men er også redd for at Small/medium vil være litt liten i livet....

Vanskelig..... trenger noen tips her =D=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Push it up:D

Skrevet

Tror jeg ville valgt medium/large med de målene du hadde, også eventuelt sy inn litt i siden om du trenger det.. Er kjedelig å kjøpe for liten altså, er lettere å sy inn litt.. :)

Skrevet

Skal bestille imorgen, da leveringstiden kan være opptil 20 dager.... så dytter igjen jeg.. i håp om å få svar..

Skrevet

hmm jo kansje.. men så kan jeg ikke sy da... =/

Skrevet

Har du ikke noen bekjente som kan hjelpe deg litt med det da? Om det skulle trengs..

Skrevet

njo.. kansje.....

Skrevet

Medium/large.

Skrevet

Medium/Large. Garantert

Skrevet

Vet du hva, jeg bestiller medium/large=) Tror den vil passe best, ettersom jeg har laaangt i fra a og b cup =P og så passet målene mye bedre på medium/large:)

Viss den skulle vise seg å være bittelitt stor, så kan kansje svigermor ordne den litt =) Takk for svar! =)

Skrevet

Da blir det den;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...