Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har nå fått hjelp til å finne ut hvor "stor" jeg er i inches:P Liv / Waist ----- 29 Hofte / Hips ---- 35 Bryst / Bust ---- 35 Bør jeg da går for Small/medium , eller Medium/large... ? Har begynnt nytt treningsprogram og fått meg rockering, og skal ikke ha denne drakten på meg før om 23 dager nøyaktig... kan det hende at da Small/medium vil være passelig innen den tid??? Eller er det å være aaaltfor optimistisk ..... ? Er redd Medium/large vil bli for stor rundt hoftene.... Men er også redd for at Small/medium vil være litt liten i livet.... Vanskelig..... trenger noen tips her =D=D
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. mars 2008 Link til str siden seff : http://www.halloweenexpress.com/sizing_chart.php?s=15&osCsid=c965rf2ts3kfr81n1f72ntpg82 Der må du se på str. medium/ large og small/medium. er de to jeg kan velge mellom...
**Min nydelige Milla** Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Tror jeg ville valgt medium/large med de målene du hadde, også eventuelt sy inn litt i siden om du trenger det.. Er kjedelig å kjøpe for liten altså, er lettere å sy inn litt..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 Skal bestille imorgen, da leveringstiden kan være opptil 20 dager.... så dytter igjen jeg.. i håp om å få svar..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2008 hmm jo kansje.. men så kan jeg ikke sy da... =/
**Min nydelige Milla** Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Har du ikke noen bekjente som kan hjelpe deg litt med det da? Om det skulle trengs..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2008 njo.. kansje.....
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. mars 2008 Vet du hva, jeg bestiller medium/large=) Tror den vil passe best, ettersom jeg har laaangt i fra a og b cup =P og så passet målene mye bedre på medium/large:) Viss den skulle vise seg å være bittelitt stor, så kan kansje svigermor ordne den litt =) Takk for svar! =)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. mars 2008 Da blir det den;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå