Gå til innhold

Isi* heier på Tuppa og Dreamer og alle andre!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...Hihi ble så forvirret av alle trådene så sammlet en her... Håper det er greit. Har ikke fulgt noen sånn skikkelig her inne hadde vært gøy viss vi kunne fulgt hverandre, å alle andre som vil hive seg på seff =)

Hmm jeg heier på puppene dine denne pp Dreamer. Og Tuppa, jeg er klar for at du skal ha liten bebis i magen... Hvordan er dagene i disse teste teste tider. Husker 6pp da var tr 5 dager forsinket og det hadde aldri skjedd før, så jeg brukte opp en hel pakke med billigtester og noe cb!!! Men tr kom desverre. Men til deg tuppa: Babyboom her inne gikk på første pp og fikk ikke pos test før lenge etter ikm. Å en venninne av meg som skal ha jente i juni fikk ikke pos test før nesten 4 uker etter ikm.

Dreamer: godt du har noe som tar vekk teste tankene litt i helgen. Hvor jobber du?? Sverige??? Åhh så gøy. Hvor skal du?? Meg og sambo lurer oss en tur til Stockholm. Hade vært gøy!!! Aldri vært der...

Hva tror sambo din da Tuppa? Når bestemmte dere for å prøve??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg får svare helt sånn kjapt på dette innlegget men jeg skal jo egentlig legge meg!:-) hehe

takk for koselige ord altså!er så koselig å se at vi heier på hverandre her inne!:-)

kjempe synd at tanta kom da...syns du har prøvd litt for lenge jeg altså!du er en av disse som burde stå lengst fremme i køen for å få spire!:-)

det er kjempe flott at babyboom gjorde dette da!:-)det gir meg litt mer håp:-p

jeg merker egentlig ingne ting til noe som helst akkurat nå for tiden å får nesten angst bare jeg kjenner litt murringer!men de forsvinner fort da og er veldig svake:-)

samboer er litt avventende:-)han er god på sånt!

men han spurte igår om om tanta hadde kommet og jeg svarte nei, og da sa han; da er du kanskje gravid da...

iiik!! kjente det stakk i hele meg når han sa det!!:-p hehe

vi har snakket om det en stund men det ble bråbestemt at vi skulle prøve rett før eggløsningen som var!:-p hehe

men nå køyer jeg!:-p

kommer på i morra jeg vettu som vanlig:-) hehe

Skrevet

Jah, sant at det er noe helt spesiellt som skjer når sambo nevner det!!! Åhh . . . bråbestemmt??? Så gøy... Hvorfor... Åh den bestemmelsen at vi skal lage barn sammen, det var helt sinnsykt!...Såg ikke for meg at jeg skulle ha barn før jeg var minst 30 og ferdigstudert og hele den pakken... Å nå virker det bare så naturlig og spennende....

Hihi musestikking er ett bra tein da!!! Planer for helgen? Når skal du teste igjen?

Skrevet

Hei:)

Det var lurt med en felles tråd;) Ble litt mye surr med alle trådene:P

Det er så koselig at vi heier på hverandre. Heier masse på dere og!! Det er helt forferdelig å gå over tiden, man får så store forhåpninger. Har brukt opp en god del tester framover jeg og:P

På babyverden så var det en som begynte prøvingen i august, hun fikk aldri mensen og nå i mars testet hun positivt;P Det var nok EL veeeeldig forsinket, hehe.

Jeg jobber som personlig assistent for en funksjonshemmet jente på 12 år, en veldig fin jobb. Men det er bare en jobb ved siden av studiene, studerer spesialpedagogikk. Hva driver du med da? Skal bare til strømstad eller noe på harrytur, hehe, så er ikke så spennende. Men får ihvertfall slått ihjel noen timer:P Høres kjempekoselig ut med kjærestetur til Stockholm, det vil jeg og:D Der er det kjempefint!!

Så søt samboern din er da Tuppa!:) Kjenner igjen den kilingen når noen sier at man kanskje er gravid;) Hvordan tar samboern din prøvingen isi?

Skrevet

Åhh jeg jobber som personlig assistent for en autist som ekstra jobb for litt penger å =) nattevakter her også, men jeg får sove på mine da så det er jo luksuss!

Mmm hvordan går det Tuppa,tr dukket opp enda? Hehe vi er litt vittige, har kjempe dårlig tid å sjekker time for time om vi er gravide,men tipper i mnd 8 skulle vi ønske at tiden bare kunne gå fortere så nurket kommer ut... Ventet lenge nok. Mer sympt idag? Hehe jeg er kjempespennt. Siden vi er rundt el kan jeg ikke leite etter noe sympt så da leiter jeg heller etter deres =) Men du må fortelle om hvorfor brå bestemmelsen!!!

Ahh harrytur høres jo kjempe gøy ut!!! Det er sånn vi Bergensere hører om, å lurer på hvordan er. Hihi =) Ja vi snakket om å kanskje dra til Stockholm noen mnd før jeg begynner å studere. Har ikke bestemt meg hva jeg vil. Jeg sliter sånn med synet å lesing så kanskje å dra vekk å oppleve noe nytt hadde vært gøy!!! Så vi prøver å bli kjent med noen i Stockholm for eks. leil deltidsjobber. Min kjære er deejay så kanskje en club jobb =)

Egentlig var det han som ville ha barn, vi snakket om det når vi var ute på tur sent i sommer, å da hadde vi bare vært sammen noen mnd, men det føltes bare så riktig med oss to. Jeg hadde ikke tenkt tanken på barn en gang,så var heeelt fantastisk at han som så ung gutt faktisk ville det. Så når vi hadde prøvd 5-6pp så var det mest jeg som ble hysterisk etter sympt og sjekking. Tror han er som din litt redd for å teste seg. Så vil utsette det lengst mulig. Så hadde vi en lang samtale om at han ikke ville teste seg enda og vi kunne godt vente ett år eller noe men trengte ikke begynne på prevansjon igjen. Så ble jeg litt sånn ehhr hva er dette for noe. Å nå hadde jeg tenkt at vi bare skulle ta en pause fra hele greien så jeg slapp å tenke på det mnd etter mnd å om det er meg det er noe gale med.... Så tenkte å begynne på plaster nå. Så kom han til meg hinn dagen om ikke vi kunne la være å begynne på det, å at han ville prøve sånn som vi har gjort. Å viss jeg ville han skulle testes kunne han det. Så nå prøver vi noen mnd til å så ser vi hva vi gjør... Men han er verdens beste og kjempe støttende. Drar opp genseren av og til når vi er alene og kysser på magen og sier "nå må du snart komme inni der sånn at du kan komme ut til meg!!!" hihi.. Åhhj den ble lang... ble helt revet med her. Ikke fortalt til noen at vi prøver så...

Hvordan tar din dette da? Han som heller ikke ville testes? Hvorfor?

Skrevet

hallo i luken!:-)

isi; så søt historie du fortalte:-)hehe

skjønner veldig godt at du vil få litt utløp her inne for jeg er i samme situasjon selv og det er ingen som veit at vi prøver så jeg har bare bim jentene å prate med.

det virker som om du har en snill og god samboer altså!;-)

nei jeg har ingen planer for helgen...eller jo...jeg har planer om å ligge på sofaen og sitte her på bim;-p hehe

ja vi bråbestemte oss litt når vi begynte å prøve.vi hadde snakket om det en stund men hadde ikke avklart noe liksom.

det var sambo som holdt litt igjen her igården.

husker jeg sa til han at nå må du bestemme deg for om vi skal prøve eller ikke for nå begynner snart eggløsningen og da må du hoppe av i svingen. ja vi kan vel like så godt prøve fikk jeg til svar da:-) hehe

dreamer

hei snuppa!:-)

hvordan går det?

denne dama du pratet om fikk litt fucka syklus eller!

hu hadde nok el veeeeldig seint ja:-p hehe

er flott at hu ble gravid da i allefall!!

jeg har fortsatt ikke fått tanta på besøk!

og jeg får bare mindre og mindre mensmurringer...veit ikke helt om det er et godt tegn men:-)

murrer og stikker litt en sjelden gang. men jeg har fortsatt blankt/hvitt tynt utflod.

og når det gjelder denne berømte tappen min så er den blitt helt kokko virker det som!!

den er fortsatt langt opp men den virker hoven eller noe sånn?den har iallefall blitt større på et vis, litt rundere liksom! hmm...

Skrevet

isi: Så utrolig søt historie!! Heldig du er som har en kjæreste som selv tok initiativet til prøving. Min ville ikke prøve på mange år han. Men så ble vi enige om at jeg skulle slutte på pilla noen mnd bare for å se an syklusen min, jeg ville vite om det bare var kluss etter pillene. Han skulle hoppe av i svingen. Andre mnd uten pillene så kjørte han løpet fullt ut. Og når jeg skulle begynne på pillene igjen så ville han ikke fordi han ville ta sjansen;) Så han var ikke så vanskelig å overtale. Men jeg tror det er litt av det som henger igjen enda. At han kanskje føler seg litt presset til å ta enda et skritt videre når han ble med på prøvingen. Pluss at han synes det er suuuuuper-flaut, tror nok det er hovedproblemet. Din kjære er kjempesnill som har gått med på og testes!

Stockholm er kjempefiiint!!!:) Dit burde du dra:D

Harrytur er egentlig ikke så festlig. Bare kjøre halvannen time for å kjøpe kjøtt og alkohol (som jeg håper jeg ikke kan drikke). Men greit å komme seg vekk litt innimelleom:P

tuppa: Det går bra. Tror mer og mer at jeg er gravid, og det irriterer meg, for vil ikke bli skuffa. Pms-puppene mine forsvant i dag, og det er jo helt utrolig. Om tempen er sååå lovende!!!:D

Du høres jo også bare mer og mer gravid ut da!!:D Når skal du teste igjen? Kan ikke skjønner annet enn at du er gravid!!:)

Hun fikk aldri tilbake TR hun jeg pratet om, plutselig bare testet hun pos, hihi;P

Skrevet

har pms puppa dine forsvunnet???:-)

åh!!!!!spennende!!!

og hvis tempen din er super så er jo dette dødsbra!!

begynner å få en følelse av at du er gravid altså!;-)

har du andre symptomer da?

ååå!håper du er gravid nå altså!!hvis ikke så blir jeg lei meg...

jeg har nesten ikke symptomer igjen jeg nå!!

prøver å kjenne etter så godt jeg kan:-p hehe

som sagt, det stikker til innimellom i magen og murrer bittelitt i magen en gang i mellom.

men det har blitt betydelig mindre altså...jeg føler ikke at det er noe godt tegn egentlig...

tappen er en diger klump fortsatt:-) det bekymrer meg litt egentlig for den har aldri vært så stor og rund før...håper ikke det er noe galt med meg.

tenkte jeg burde teste imorra tidlig egentlig!:-)eller hva syns du?

bør jeg drøye det en dag eller to til kanskje?

Skrevet

Puppene kom litt tilbake nå i kveld da:( Men de har ikke vært ømme i hele dag. Åååh har så lyst til å teste i morgen, men det er sikkert alt for tidlig:( Har stikkinger i underlivet og ømme brystvorter. Men ellers har jeg ikke noe særlig.

Hehe, så rart at symptomene dine har forsvunnet. Men når man er gravid er det helt vanlig at de kommer og går. Tror ikke det er noe galt med tappen din. Kan jo hende den er litt irritert fordi du har kjent mye på den. Eller så kan det jo være at du er graviid;) Hvis du har test så er det jo kjempespennende hvis du tester i morgen!!:D Håååååper den blir positiv!!!! Det sikreste er jo alltid å vente, men det er jo veldig spennende å teste og;P

Skrevet

nei så kjedelig da...håper ømheten forsvinner igjen da...men du har jo ømme brystvorter da!:-)og det har du jo ikke hatt før, og leste innlegget ditt med tempkurva di og dette høres lovende ut!!:-)

heier på deg jeg nå altså!!jeg har bestemt at nå er vi gravide!!og sånn er det bare!:-) hehe

du hadde ikm den 30, var det så?

den kan jo slå ut da!:-)

du må si ifra hvis du skal teste altså!:-)

ja når man snakker om sola så skinner`n...

har det siste halvtimen hatt stikkinger og litt murring igjen:-)

men ikke direkte mensmurring heller men...ja en litt annen type murring på en måte og ikke så sterk som mensmurring.

nei jeg håper tappen min er i orden altså!vil nødig til legen med irritert tapp på grunn av for mye tafsing!:-p hehe

men den er ikke noe sår eller vond da og det er jo bra:-)

jeg har kjøpt 2 tester nå da:-)hehe

så jeg har en i reserve til søndagen om jeg trenger den:-)

Skrevet

Ja vi ER gravide!!!!!:D

Har ikm ca. 31. Men jeg har så få dager mellom EL og TR, så det er jo bare 10 dager siden EL i morgen:-S Tror nok jeg tar en test, men det er tvilsomt at den blir positiv i morgen uansett. Åååh, klarer ikke bestemme meg! Det er jo bare å ta den og ta en ny senere ikke sant? Det er jo fortsatt håp hvis den blir neg i morgen? Blir helt tullerusk jeg;P

Åååh det er akkurat sånn gravide sier, at de har en type murring som er annerledes fra mensmurringer og litt svakere!!! Ååå tor du er gravid jeg!!! Vi kan jo teste begge to i morgen? Håååpe de blir positive, men ikke gi opp om de ikke blir det? Jeg har jo 5 tester liggende! Hehe, men tenkte å ta den digitale i morgen siden den er mest sensitiv.

Hehe, hadde nok vært litt pinlig å gå til legen med irritert tapp ja;) Hihi

Skrevet

åååå!hadde vært sinnsykt spennende hvis du testet idag alså!men hvor lurt det er er jo en annen sak.

men det er jo bare å ta en test igjen ja:-) hehe

massse lykke til!!!

jeg har tatt en test jeg som du kanskje ser på innegget mitt og den ble svaaaakt positiv og til og med sambo så det!!

men den forsvant!!!!!!

åhhhh!!!nå er det kun noen striper der på den loddrette streken...

hmf.......

Skrevet

DREAMEEEER!!VÅKNE OOOOPP!!!:-)

Skrevet

Ååååh så utrooooolig spennende at du fikk en svak positiv test!!!! Du er nok graviiiiid!!! Nå ble jeg så utrolig glad:D:D:D Du har nok bare litt lite hcg i kroppen enda, derfor så ble den borte igjen. Men om en dag eller to så ser du den sikkert tydelig!! Åååå helt fantastisk!!!:D

Jeg fikk bare sove i 3 timer i natt fordi jeg var så spent :-S På testen sto det "ikke gravid":) Og jeg ble så lei meg og skuffa. Så gikk jeg tilfeldigvis inn på en side på fertilityfriend, og der sto det at det kun er 10% av gravide som tester positivt så tidlig som 10 dager etter EL. Kan til og med hende at jeg bare er 9 dager etter EL. Så da er det fortsatt håp ikke sant? Ble ihvertfall veldig glad når jeg leste det. Så fikk jeg masse stikkinger i magen og brystvortene er superømme. Men har ømme pupper og og det kan jo tyde på pms:( Tror det er greit at jeg ble dratt litt ned på jorda igjen, så blir jeg ikke så skuffa hvis tanta kommer. Men har fortsatt en god følelse:) Tester igjen på tirsdag;)

Skrevet

åhh!nå ble jeg lei meg:-(

håper så indelig at du er gravid altså!!!

nei det er langt i fra for seint!! det er fortsatt massse håp!

jeg skal krysse ALT jeg har for deg! til og med bena!;-p hehe

er kjempe positivt at at det stod det på nettet altså!

ja jeg veit hva du mener...er greit å holde seg litt på jorden så ikke skuffelsen blir ENORM! kjenner til den der...

åssen er tempen din da? fortsatt lovende??

jeg har en skikkelig god følelse jeg også!:-)

Skrevet

Tuusen takk!! Du er så god å ha!!:D

Krysser alt jeg har, til og med beina jeg og;) For deg altså!!!

Jeg ble så GLAD når jeg så at du fikk svak pos test!!!! Kanskje du skal kjøpe en digital?

Man skal jo ha minst tre timers sammenhengende søvn før man temper. Og jeg våknet jo 4 i dag og tempet 6:P Så da lå jeg jo våken en stund, så vet ikke helt om tempen er "gyldig". Men den var ihvertfall fortsatt høy;)

Jeg har en SKIKKELIG goooood følelse på deg nå. Nå står du der snart med en klar positiv test, tenk det!!!!:D

Skrevet

Drar til Sverige nå, kommer tilbake i kveld;)

Skrevet

herregud altså!!jeg har aldri vært så spent i hele mitt liv tror jeg!

på oss begge altså!:-) jeg tror jeg dåner her snart!!!

så sinnsykt bra at tempen fortsatt er høy!jeg har en god følelse på jeg altså!du MÅ være gravid altså!:-)

stakkers deg vennen...jeg var sånn natt til onsdag...fikk ikke så what so ever...veldig frustrerende..

håper det blir bedre i natt da!

du er så god å ha du også!den første jeg tenkte på når jeg så testresultatet var deg!:-) hehe..

ja jeg håper virkelig denne testen var lovende altså...men jeg er ikke helt i boks ennå ettersom streken forsvant..men sambo så den han også!jeg spurte han og han så helt klart en strek der men at den var svak. ja kanskje jeg skal kjøpe digital etterpå? jeg skal kjøpe flere jeg da :-)hehe

tappen er fortsatt høyt opp og jeg fikk skikkelig murring istad og en del stikk i magen...det bekymrer meg litt for jeg har fortsatt murring..

det stakk til skikkelig i stad så jeg måtte opp å bevege meg..

ja tenk om jeg står med en skikkelig positiv test i morra!:-)

da må du få det også for jeg vil ha med over i desemberklubben altså!

dessuten så blir jeg lei meg og får dårlig samvittighet hvis det klaffer for meg på 1 pp mens du og andre som har holdt på så lenge ikke får det til...er så sinnsykt urettferdig...du SKAL ha positiv test altså:-)

Skrevet

Åååå så herlig å høre at den første du tenkte på da du så testresultatet var meg!!!:D Siden til og med samboern din så den, så mååå det ha vært en strek der!!!! Tror du har en spire i magen din jeg, noe sååååå fantastisk!!!!!:) Håper av HELE mitt hjerte at du får en knallpositiv test i morgen!!!!:) Hva slags tester kjøpte du da?

Murringer er et kjempegodt tegn!!! Du skal ikke ta det som noe negativt;) Spesielt når du har stikkinger og!! Hvor har du stikkingene? Har hatt masse stikkinger i høyresiden i underlivet i kveld jeg, skikkelig vondt!! Håper det er et godt tegn;)

Du må på INGEN måte få dårlig samvittighet hvis du er gravid og jeg ikke. Det er da ikke noe køsystem på sånt;) Og jeg blir bare overlykkelig hvis du er gravid, noe jeg tror du er!!!:)

Skrevet

heihei!:-)vi har akkurat kommet hjem fra oslo vi nå:-)

ja så klart jeg tenkte på deg!!:-)du er jo den jeg har snakket mest med her inne!

ja samboer så den og det var foran øynene på han den forsvant:-)hehe

jeg kjøpte 2 nye CB tester.skulle egentlig ha tak i digital men det hadde de ikke.

tok en ny test i stad og det samme skjedde med denne testen, men hvis jeg så veeeeldig godt etter så kunne jeg skimte en skyggestrek.

ja jeg håper så sinnsykt mye at jeg er gravid altså!!:-)

murringene forsvant igjen da:-) men stikkingene er der verre enn noen gang!det er sjeldent vondt men jeg kjenner dem liksom.innimellom er det sånn at jeg sier au for da knyter det seg til på en måte.

innimellom så har det stikket sånn at det går ut i korsryggen også.

en annen ting jeg har merket er at jeg har vondt inne i lysken! ikke på samme måte som jeg har hatt før men nå er det liksom inne i beinet på lysken!å så har det strålet sånn ubehagelig ned i beinet som endte i stortåa!

så flott at du har hatt stikkinger du også!det må være et godt tegn vettu!:-)jeg har hatt det på venstre siden jeg da:-)

og har hatt det mer eller mindre i heeeele dag...

og det har vært litt ubehagelig hos meg også!:-)

så snill du er som blir glad på mine vegne!det er kjempe godt å høre:-)

og jo...det BURDE vært et køsystem på å bli gravid;-) hehe

nei jeg lover å ikke bli trist hvis jeg er gravid og du kommer etter på desemberklubben:-p hehe

Skrevet

Ååååh, hvis jeg tester pos kommer du til å være den jeg tenker på først og!!!:) Så spennende at det samme skjedde igjen, det virker kjempelovende! Håper streken blir der i morgen, så du kan slippe jubelen helt løs!!:D

Jeg håper også så sinnsykt mye at du er gravid nå, og alt tyder jo på det;) Så er nok ikke lenge til du kan flytte herifra! Kommer til å savne deg da;)

Stikkingene dine høres veldig lovende ut!! Og skikkelig spennende t det gjør vondt fra lysken og helt ned i tåa, hehe. Høres veldig ut som du har noe på gang;P

Hehe, det burde være en garanti for at alle ble gravide inne 12pp;P Men sånn er det desverre ikke. Men jeg prøver å se det positive i det, tenk så glad og takknemlig jeg kommer til å bli den dagen det blir min tur:) Hadde jo vært fantastisk om jeg kunne kommet etter deg på desemberklubben da. Har så vondt i høyre siden nå, auuu! Merkelige greier.

Du tester på nytt i morgen?

Skrevet

det er bra!:-) venter i spenning!:-p

du tester til mandagen? var det så? er så glemsk:-)hehe

ja streken min SKAL være der i morra altså!

jeg blir helt gal av dette jeg altså...

hvis jeg er gravid så kommer jeg vel til å henge en del her inne tror jeg!:-) hehe liker meg så sinnsykt godt her inn på bli gravid!

ja dette med lysken er snodige greier...har aldri hatt det sånn før..

jeg har sinnsykt mye luft i magen og fiser heeele tiden:-p *knis*

og denne stikkinga er der fortsatt og blir litt verre når jeg spiser fant jeg ut.knyter seg skikkelig der nede...

satt å så farmen i stad og da fikk jeg skikkelig skjelveannfall..frøs ikke men satt bare skalv over hele meg...skikkelig ubehagelig..

så bra at du har det vondt!!:-p hehe det er positivt vettu!

pleier å være det for de fleste i allefall:-)hehe

jepp! jeg tester i morra vettu:-)må nok det..

gleder meg så sinnsykt til du skal teste altså!!klarer nesten ikke å vente jeg! jeg er helt ærlig like spent på deg som jeg er på meg selv altså!

Skrevet

Tror jeg venter til tirsdag hvis tanta ikke har kommet;)

Ja streken din SKAL være der i morgen!!!!!:)

Skjønner godt at du blir gal, du har vært mer enn tålmodig nok nå;) Kjempekoselig at du vil henge her litt selv om du ER gravid;) Men tror terminforumene er veldig koselige også! Hihi, luft i magen er jo også et suuupert tegn!!! Du MÅ jo bare være gravid, kan ikke skjønne noe annet;)

Skjelving er jo også et graviditetstegn, blodtrykket er kan være litt ustabilt når man er gravid;) Blir såååå spennende når du skal teste i morgen, gleder meg til å lese innlegg fra deg. Håper det er juuuublende!!!!:D

Hehe, like spent på oss begge jeg og! HAdde blitt sååå glad om vi var gravide begge to!

Skrevet

heihei!:-) nå testet jeg igjen om nå var den helt negativ.

æsj...skjønner ingen ting jeg! hvis jeg ikke er gravid hvorfor kan ikke bare tanta komme?

det var ikke helt uventet at den ble negativ men kjenner jeg gir litt opp her altså!:-)

nå skal jeg ikke teste før til tirsdagen jeg heller hvis tanta holder seg borte:-) men nå er det sånn at jeg håper virkelig hu kommer snart altså!

ja det hadde vært sinnsikt morsomt om vi ble gravide sammen altså!:-)

men ser litt dårlig ut for meg da men:-) hehe

men jeg skal følge med deg og håper alt jeg har på at du er gravid altså!

Skrevet

Hei:)

Neeei så dumt at den ble negativ!!!:´-( Var nesten helt sikker på at du skulle få en positiv test i dag jeg! Men jeg har lest at hormonene svinger mye i begynnelsen av en graviditet, så det kan være derfor du fikk kryss i går, men ikke i dag. Har fortsatt stor tro på at du er gravid jeg!!:) Hadde vært såå gøy om vi begge testet pos på tirsdag! Men her kryper tempen nedover og jeg er heeelt sikker på at jeg får TR i dag eller i morgen:( Men men. Da skal jeg i såfall tenke minst mulig på det de neste månedene, og heller kosentrere meg om skole. Hvordan er symptomene dine nå da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...