ønsker1til Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hei alle sammen jeg har tatt meg en lang pause fra alt sammen, men nå klikket jeg meg inn her og leste litt. mye er skjedd siden desember føler jeg.. og gratulerer til dere som er blitt gravid jeg planlegger inseminasjon nr. to i begynnelsen av mai. nå kan jeg nesten ikke vente.. tror jeg satser på EL-sprøyta den gangen her også. føler liksom at det er mer sikkert.. den gangen her skal jeg slappe helt av og ikke holde på og styre med alle disse kjerring-og kostholdrådene. jeg skal ikke drikke koffeinkaffe, har stumpet røyken og tar gravid.kosttilskuddet. det får holde, hehe! håper jeg!! godt å være tilbake her og bli oppdatert på dere andre
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Så spennede da! Håper at det klaffer for deg i mai! Hva er den eggløsninsgsprøyten da? Har du ikke EL av deg selv eller er det bare for å øke sjansene?
ønsker1til Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2008 det ber jeg også om at det skal gjøre joda, jeg har eggløsning, men blir liksom så redd for å komme for tidlig eller for sent til inseminasjon om jeg ikke tar den.. føler meg sikrere på en måte.. jeg scannes dag 10 i cyclus også bestemmer nordica klokkeslett for da jeg skal sette sprøyten. da vet jeg el kommer x antall timer etter dette. da blir det iallefall perfekt timing
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Velkommen tilbake:-) Jeg er helt ny her og skal til første gangs samtale i Køben om ikke så veldig lenge. Som deg er jeg tvunget til å reise til utlandet for å få muligheten til å prøve å få et barn uten en mann ved min side...kunne sagt MYE om akkurat dette temaet, men lar det være med denne kommentaren. Jeg grugleder meg uansett til å sette i gang! Blir spennende på flere nivå, og jeg regner med at emosjonene kommer til å ta rollercoaster turer til stadighet i tiden fremover :-> Jeg har som deg tenkt å ta en en slik hormon sprøyte for å igangsette eggløsningen...better safe than sorry:-) Håper det slår til for oss begge! Lykke til "singel og babyplaner..."
ønsker1til Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2008 takk takk skal du reise helt til køben bare for samtale? hvorfor ikke ta den over tlf? jeg ønsker å være alenemamma jeg men om det dukker opp den rette en gang i fremtiden, så er det jo bra, men det er ikke noe savn hos meg jeg har alltid hatt regelmessig mens, men som deg så føler jeg meg sikrere om jeg treffer på rette tidspunkt. satser på el-sprøyte den gangen her og! lykke til hos oss begge! det er masse følelser i en slik prosess ja..spennede! det er veldig godt å ha dette forumet her da! det har hjulpet meg masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå