Gjest Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 I dag har jeg og minstehurp rydda her.Var blåst,ikke en leke,eller rot utover.Vi støvsuga også...Men med en gang gubbeslasken kommer inn døra,så formelig oser rotet rundt omkring her!! Hvordan er det mulig?? Gangen er fylt med klær og sekker.Stua med diverse,og kjøkkenet...."HYYYYYYYYYYL" Tror ikke jeg gidder starte helt på nytt.Kan man ikke bare åpne verandadøra og måkke dritten dit? Nei...Huff.....
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 hvilken drit... rotet eller de som lager det???? Jeg kunne nok måkt ut både den ene og den andre her av og til.... ;-)))
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Hadde vel en bestemt dritt i tankene ja......knurr... Se bare nå...Han ska apsolutt steike pannekaker...greit for meg det. Men kan han da ikke rydde opp igjen??? grrrrr..... Ser for meg det vanlige.Jeg rydder mens han koser seg fremfor tv. Jeg surmuler og hurper for meg selv til han snorker på sofaen... Da er vel verandaen bedre?? hehe...
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 du kan bare skufle han ut på verandaen å si at man sover bedre i frisk luft :-)))
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Det gjør jeg...Han får det mest lufta rommet på lenge =D Bare ikke min dag i dag kjenner jeg.."freees"
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 late menn som ikke sier noe, bare roter for så å slappe av etterpå for de har jo tross alt laget pannekaker... vel det er faktsik ikke spes sjarmigt, så jeg heier på at du henter inn snøskuffa og skyver han ut .-)
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Ja du kan så si, men jeg kan ikke skylde på gubben, men minste mann derimot.......Tok han nettopp i å kaste en tom ved pose ned trappa...Grrrr det ser ikke ut i kjelleren nå...
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 endelig noen som er enig med meg...hehe di gjør en filleting,og skryter av det i ukesvis... Tenker jeg henter skuffla ja.,å gir han rennfart ut.. ;o)
iznogood Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Da tar du lappen og kjøper deg den chopperen. Og hver gang gubben roter til kjøkkenet for deg, så hiver du deg på sykkelen og blåser deg en tur! Du sender SMS fra en cafe og påpeker at kjøkkenet er blåst til du kommer hjem. ellers kommer du ikke hjem.
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 minsten er undskylt egentlig.men gubben...."#¤%/()=?"¨ Å resten er min feil...For jeg gjør alltid det jeg ber di om,hvis di ikke gjør det med en gang.....Vi avslutta her med hyl...For kasserolleskapet er rasert,og kasta på gulvet Lillehurp rydda på hybeln kan man si..Å der måtte selvsagt en av jentene ramle...Tror jeg tar ferie jeg.
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Hahaha,,,Mulig jeg hadde blåst meg en laaang tur da ja...;o) Han hadde aldri rydda uansett.Ikke han nei.
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 ååååååååååååååååååååååååååååååååå Jeg blir så frustrert over at de ikke alltid er på ditt lag! fader altså, men du gjør som meg, og det er dumt. hvis vi ber noen om noe, så må vi klare å holde igjen til det blir gjort... jeg klarer det aldri.... Jeg ber om hjelp fordi noe gjør vondt eller er for tungt, "mm" er ofte svaret, men jeg er så utålmodig at om det ikke gjøres i det skundet jeg hadde tenk det sku' skje ( helst for en time siden) så gjør jeg det jo selv på tross av grunnene til bønnen om hejlp. Vi er fryktelig dumme hurpelure!
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #13 Skrevet 27. mars 2008 Min erfaring er at det blir ikke gjort,gjør jeg det ikke selv..Men du har rett i at vi er to hurpelure ja ;o) Har prøvd å venta på at han skulle gjøre ting..Men etter flere år er det da ikke gjort,hehe..skjønner?? Ungene er vel litt flinke til å lure seg unna.Men jeg har en plan serru =) Å den planen skal på et ark,og på veggen.Da tenker jeg det skal bli vanskelig å lure seg unna da!!
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 #14 Skrevet 27. mars 2008 god plan!!!! Da er det bare prosjektlederegenskapene som får kjørt seg, og det er ganske artig faktisk!
Reveenka Skrevet 27. mars 2008 #15 Skrevet 27. mars 2008 åååå, kjenner jeg blir skikkelig irritert og hurpete på dine vegne - og så får jeg flashbacks til min eks, som ALDRI ryddet etter seg. Husker jeg bestemte meg for ikke å rydde og vaske klærne hans. Han holdt ut lengst; det tok tre uker og da orket ikke jeg ha det sånn lenger. Gikk ikke an å få folk innafor døra, sånn som det ble seendes ut. Grrrrrr for slaskete rotete mannfolk! På slutten av forholdet var det jeg som måkte, klippet plen, ordnet dekk på bilen og fikk den på verksted, sørget for reparasjoner når det var noe - i det hele tatt. Kan ta et par alvorsord med han gubben din, jeg hvis du vil c",) Men det skal jeg ha - da jeg møtte min nuværende ektemake var jeg dyktig: Jeg tok aldri noe etter ham(satt litt på spissen, selvfølgelig), og ettersom han hadde bodd for seg selv en stund var han vant med å rydde litt etter seg. Og tidlig i forholdet var jo han også innstilt på å vise seg fra sin beste side - så nå er jeg så heldig å ha en mann som rydder etter seg selv, og av og til etter meg. (Og så går det jo begge veier, da - så jeg tar jo etter ham også c",) )
Karomamma Skrevet 27. mars 2008 #16 Skrevet 27. mars 2008 Det var sannelig et godt spørsmål, hurpa Hjemme hos oss rydder vi sånn at vår polske kamerat skal komme frem med langkosten... Polakk i heimen eller ikke - alle gamle gubber må rydde etter seg selv!! Det er klinkende klart!! BASTA!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå