Lille L Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Skal dra og snakke med en park i morra, fordi snuppa kan få plass der.. Hun skal være der i 4timer, så det er jo greit nok.. Noen som har noe erfaring? Hun er foresten 16mnd..
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 I Bergen her vi bor er det mange parker. De legges nå ned siden bhg utbyggingen tar av og prisforskjellen er så liten. Mine gikk i park. Fikk ikke begynne før de var 2 år, men eldstemann gikk da vi hadde permisjon for minsten. Veldig god erfaring. Kommer jo an på hvor mange som er der da, men det går litt hardt for seg og de hygeniske forholdene er ikke altid til å juble for. Men som sagt, legen sa at dette la grunnlaget for et godt imunforsvar:) Veldig praktisk når en er hjemme eller studerer. Barnet får leke med andre barn, ikke noe pedagogisk opplegg, og mor/far får gjort andre ting. Tror vi betalte 1500,-
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 igen erfaring, men det er jo supert så får du litt avlastning
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Er det en park i oslo? Barna her på 2 1/2 og 4 1/2 elsker parken sin=) Trives kjempegodt, vet at det går barn der under to år der. Kjempegodt tilbud for barna synes jeg, og rimelig. Koster oss 900:-/mnd/barn. Dette er litt utenfor Oslo. Husk på at det er veldig viktig med gode ytterklær når de går i park. Spesielt regnbukser, var nødt å kjøpe nye til eldste idag. For de hun har holder ikke mål.
Lille L Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 Ja, jeg ringte sofienbergparken park i dag og de sa jeg kunne komme ned i morra for de skulle ta en titt på jenta mi.. Om hun kunne gå ordentlig og sånt fordi barna ikke kunne bæres rundt.. leyla løper jo rundt så det er ikke noen problem.. Hun skal være der i 4timer om dagen og koster 1500 kr.. Leyla elsker jo og leke med andre barn så dette er en flott mulighet.. De sa at barnet måtte være 18mnd for og begynne men i og med at hun går hele tiden selv så sa hun at det gikk bra.. Kjøpte du regnbukse og jakke i dag.. Så er det i orden.. Men et spm.. Hvis det snør sikkelig el er kaldt stenger parken da el går det inn noe sted?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå