Gå til innhold

To dager over ikm...men litt brun utflod i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd leeenge å bli gravid, og er i dag to dager over ikm. Har lest endel her på de forskjellige innleggene, og føler at jeg kjenner forskjellige symptoner hele tiden :o) Tror kanskje det blir til at en etterhvert tolker nesten alt som symptoner, for en ønsker det så sterkt at det skal bli ett positivt svar. Har hatt stikkninger i magen, men jeg er vant med menstrasjonssmerter, men bare rett foran menstrasjonen,har vært flere dager med stikkninger, vært trett, men det er jeg også vanligvis på kveldene, har vært svimmel og små kvalmen i dag, og det bruker jeg ikke være vanligvis, heldigvis. I kveld fikk jeg bitte litt brun utflod, og det bruker jeg ikke få foran mensstrasjonen, kanskje på slutten, men aldri i begynnelsen. Jeg bruker også å være veldig punktlig, 28 dager, så håpet ble jo tent. Har testet med en dag før ikm, og i dag, begge gangene negativ.. er det noen som kan fortelle meg om noen lignende erfaringer ?..så hadde jeg blitt veldig glad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, siden du har testet idag er det jo nærliggende å tro at du ikke er gravid, men man hører jo om de som tester positivt en stund etter IKM. Det er nok ikke så vanlig, men du kan jo ha hatt eggløsning seinere forje månde feks.

Stikkinger i magen og brulig utfold er vanlig både i forbindelse med graviditet og menstrasjon. Ikke lett å vite:-)

Om ikke du får mensen i løpet av de neste dagene får du teste igjen! Lykke til!

Skrevet

Jeg tok eggløsningstester, og testet positivt om kvelden den 15 dagen i syklusen. Så jeg vet når jeg hadde eggløsning. Glemte å skrive at jeg i tillegg har vært veldig varm i perioder....vet at jeg " griper etter halmstrå ", men håper og håper fremdeles...selv om jeg innerst inne nok tror at jeg ikke er gravid. Desverre.. men takk for svar :o)

Skrevet

Hei!

det kan hende du er n av de som produserer hcg sent.

Det skjedde md veninna mi hun testa negativ 2 dager etter IKM og den var negativa,men hun f`òlte at det var no rrt dr. sà hun testa 1 uken og noen dagr senere og den var positiv

!!!!!!

Sà det er enda hàp,Krysser fingren for deg!!!!!!!!!

Hillsen meg

Skrevet

Det anbefales faktisk å ikke teste før man er 18 dager over el... Så det er fortsatt håp for deg:-) Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...