Evitamor Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Lurer på å lage meg ei blogg side, hva er forskjellen fra hjemmeside(jeg har piczo) Gjelder det noen bestemte regler? Hvordan er oppsett? kan man klippe og lime inn ting og tang? Hvor kan jeg lage det henne, hva er den beste blogg siden?
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Er igrunnen en hjemmeside der en skriver dagbok. Noen er personlige, og veldig like picso, og andre er blogger med andre formål som politiske osv. I pioner tiden var blogg noe en programerte og lagde selv, når finner du en som tilbyr det gratis. Blogspot.com er en populær og har mange muligheter. Da får du velge innenfor en del grenser oppsett, farger, muigheter, innhold. De har åpnet for blogg her inne også. Har hatt enn blogg siden 2000, sammen med to andre jeg gikk på collage med.
Evitamor Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 hei, må jeg ha mailadresse fra google, eller fungerer hotmail? Må jeg lage meg gmail?
Evitamor Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2008 Kan jeg få se eksempel på noen blogger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå