Gå til innhold

Synes det har blitt så mange negative anonyme her!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette trimesteret har vært så koselig frem til dere anonyme kommer med deres spydige kommentarer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt enig med deg!! Blir jo bare verre og verre dette her!!

Vi er jo her for å støtte hverandre og dele erfaringer!

Vi er alle forskjellig, så det meste av kritikken kan folk holde for seg selv altså...

Skrevet

Ja e helt enig med deg:)Uansett hva innlegget gjelder,så e d noen anonyme som må slenge ut noe negativt...

Ikke noe kjekt i det hele tatt..

Skrevet

Hmm lurer på om det er samme anonym/e som var på 2 tri, som nå har kommet hit inn da?? Er utrolig leit iallefall....

Skrevet

Huff ja. Det virker som om det er noen som bare må slenge ut noe dritt for å provosere. Jeg har også sett at det har blitt flere av dem her inne på 3.tri nå. Spørs om dem kommer etter fra 2 tri. ja. Den siste tiden jeg var der så var det alltid noen som måtte komme med noe negativt uansett hva innlegget gjaldt. Veldig synd for vi skulle vel støtte hverandre og ikke dolke hverandre i ryggen. Men vi får vel bare heve oss over det og ikke la oss provosere om det kommer noen hissige kommentarer.

Skrevet

Skriver under på denne;-)

Skrevet

Uff ja, det er blitt noen surpomper i det siste har jeg sett. Senest i et innlegg over her, med tittel "Vekt og atter vekt... sorry... svar dere som vil da...", der HI får masse sur kjeft fordi hun spør om vekt og gruer seg til hun tipper 70 kg når hun bare har gått opp 9 kg hittil. Helt unødvendig å svare surt på sånne, synes jeg! Da får man heller holde seg unna!

Jeg styrer unna å blande meg inn i diskusjoner som inneholder mange småfrekke og sure anonyme innlegg - dessverre ser det ut til at det blir flere og flere av dem, så jeg er ikke så aktiv for tida.

Skrevet

Hei laroos.

Det er nettopp det som er så trist, at dere som er hyggelige og kommer med saklige svar og gode råd og tips holder dere borte og lar være å svare på innlegg på grunn av noen hissige anonyme som bare må slenge ut noe dritt for å provosere. Det er jo så utrolig synd at disse skal klare å ødelegge dette forumet for oss!!

Nei la dem bare holde på så får vi bare la være å bry oss om dem. Da blir det vel ikke så moro å slenge med leppa heller om de ikke får den responsen de ønsker.

Skrevet

Jeg synes det virker som det er mye hormoner ute og går her ja. Og det er tydelig at enkelte innlegg provoserer mer enn andre.

Jeg stemmer for å overse dem: )

Skrevet

Var ganske aktiv på 2 tri før, men så ble det bare mer og mer sure innlegg og da gir man litt opp... Og så blir det så ukoselig å legge inn spørsmål eller fortelle noe selv. Men ja, man bør så absolutt overse dem og være som før, for den verste straffen man kan gi noen er jo å overse dem!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...