Gå til innhold

Selges billig! Supertilbud, bare idag!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg selger begge ungene billig idag. Noen som vil ha? De er stort sett greie og snille, er faktisk ansett for å være ganske søte også. Men ikveld har de drevet sin mor til vanvidd. Fireåringen er oppkjeftig og ettåringen er forkjøla og drama queen deluxe. Og jeg har ei hodepine som gjør at jeg brekker meg og griner. Deres far er fortsatt på jobb (dritt-jobb-pc har hengt seg opp og han er forsinka) og mor har vært på jobb idag som også gikk drit.

 

Hm... kjanskje det jeg egentlig trenger er å få kjøpt litt overskudd og godt humør?

 

Okei - annonsetekst endres til følgende: "oppmuntring søkes! helst pronto før jeg selger ungene og låser døra for mannen!"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kast ungene i seng og trøstespis sjokolade eller noe annet godt! :o)

Skrevet

det var sannelig et greit forslag :) hihi... kanskje finner jeg en morsom link eller no her i denne tråden når jeg kommer tilbake? *håpe*

 

tips: skryt av buksa jeg har sydd da vel! hoho :D

Skrevet

Sender en liten oppmuntringsklem=) Og så hadde jeg virkelig gått for det forslaget med barna i seng, sofaen+sjoklade=)

Skrevet

Herreguuud, så driiitkul bukse du har sydd!!! Du fortjener en kakao og en stooooor klem!

Skrevet

Et langt varmt bad, deretter sofa, sjokolade og Pepsi. Med forutsening av at barna er lagt da..

Også en halvtimes(minst) massasje av mannebeinet når han kommer hjem. Fotmassasje er heller ikke å forakte...

Skrevet

Vil du bytte dem i et oppkjeftig pubertetsmonster som mener at solen skinner ut av hans rompe?

Skrevet

Tusen takk, jenter :) Nå er one down, one to go. Minsta er i seng og sover (igår lå BEGGE musebamsene i barnehagen og det var krise... måtte prøve fem bamser før hun sovna og det tok en halvtime.... drøyt fra ei jente som vanligvis sovner når vi legger henne i senga) og eldsta er halvvis nede i yoghurtbegeret og skal straks i seng hun også. Da blir det sofakos på ho mor ja! Fant faktisk litt kokesjokolade i ei skuff isted, og tror du sannelig ikke jeg hadde glemt at det sto ei flaske pepsimax i kjølehjørnet! Kvelden tar seg opp :)

 

mayaya: takk for skryt - spiller ingen rolle om du feiker eller ikke, jeg suger det til meg læll

 

EveDallas: det var sannelig en god idé! Han skylder meg litt fotmassasje etter han fikk 50min skulder+rygg-massasje her om dagen...

 

sug lut: eh... neitakk... jeg nyter heller drittungefaktoren i påvente av to meget sterke jenter som kommer i tenåra med få års mellomrom...

Skrevet

*klem*

 

Ikke lås døra da. Greit å få mannen inn til å ta ungene hvis de våkner... Og til å gi deg massasje, som foreslått over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...