Gå til innhold

Flere som er sjokkomane ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på sjokolade hele tiden.Har gått opp altfor mye så jeg burde egentlig holde meg unna men klarer ikke!.Så da har jeg meg selv å takke :) spiser ikke masse hver dag men må lissom ha en smak av sjokolade :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snufs.. ja :( er så altfor godt! har altid en non-stop pose på lur for tiden.. får liksom litt bedre samvittighet når jeg spiser noen sånen små:) :) hehe

Skrevet

HELT AVHENGIG faktisk....uff...sjokolade...... og is,gjerne is med sjokolade...mmmmmm

Skrevet

Jeg er -oman på det meste som er usunnt, og absolutt ikke på det meste som er sunnt. Cola er det beste som finns for tiden desverre. Og enda verre vet jeg det blir når jeg skal amme, spesielt med sjokoladen... Å hadde jeg nå ihvertfall hatt litt viljestyrke til å klare å begrense meg, men den er det nokså ribbet for her i gården...

Skrevet

Skriver under her.... desverre, hehe.

Men har heldigvis greid å styre meg litt da, og vektøkningen ligger vel på rundt 7 kg nå i uke 31.

Må enten ha en liten sjokoladebit eller en kopp kakao ganske ofte, men ikke hver dag.

Idag hadde de jo selvfølgelig påskegodt til halv pris på butikken, og da måtte jeg jo kjøpe en pose Nidar Påskefavoritter som vi skulle ha til helga! Samboern foreslo at vi kunne åpne den ikveld og kjøpe mer i mårra, hehe, så han er like ille som meg!

Venter dere jente eller gutt? Har sjokodilla noe med kjønn å gjøre tro?

Skrevet

"Mitt nick er Bebbiss og jeg er Sjokoholiker" :o(

Skrevet

Hoff ja.........kjemper mot trangen hele tiden.....irriterende,.......uke 38 +5 og 12 kg,så d er jo ikek så ille,MEN alikevell så blir det masse sukker på min lille baby i magen:(

Skrevet

bra å høre at det er flere enn meg :) jeg er på 17 kg i uke 35..men trøster meg med at når lillegutt er ute så får jeg ikke tid til å spise sjokolade og annet snop...:)men man finner vel alltids tid til det. men jeg har noen kg å gå ned så får vel skjerpe meg :) gå lange turer og sånn.

Shit!!.. det er halv pris på påskegodt nå ja. Får holde meg unna butikken jeg da.. :)

Skrevet

Ja, gjør det du:-)

Til deg som sier at babyen får i seg for mye sukker: Tror ikke du trenger å bekymre deg for det, for babyen tar først og fremst det den trenger av næring, så hvis du spiser sunt ellers tar babyen først og fremst de næringsstoffene:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...