Gå til innhold

HJELP...eggløsningstest på SPANSK?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe eggløsningstest på apoteket i Spania om noen dager, og vet ikke hva dette heter...noen som kan hjelpe meg???? Jeg har ikke noen ordbok så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette på apoteket... flott hvis noen kan hjelpe meg med dette problemet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke noe særlig spansk, men eggløsning er ovulación og jeg tror test er test, så du kan jo prøve deg fram på apoteket om de ikke snakker engelsk der. Kanskje noen andre her er stødig i spansk? : )

Skrevet

Hei Kaje.

Min spansk er ganske så rusten, og på det området har den vel aldri vært særlig god....men etter å ha surfet nettet litt har jeg funnet dette:

prueba de ovulación: direkte oversatt, tror vel mer dette betyr bevis på eggløsning, men hva vet jeg...

PERSONA: navnet på en eggløsnings monitor solgt i spania, ikke akkurat det du leter etter, men har de den på apoteket kan du kanskje få forklart at du ønsker noe tilsvarende

Vet ikke hvordan din spansk er, men fant dette på hjemmesiden til Persona:

las hormonas que controlan directamente tu ciclo menstrual (hormonene som bestemmer din menstrasjons syklus)

identificar los días cercanos a la ovulación: finne eggløsningsperioden.

Håper dette kan hjelpe litt, om ikke noen andre har fasiten.

Lykke til!!!!

Skrevet

Klarte ikke slutte søke, og fant dette:

Fertilidad/Ovulación - Examen de Ovulación (Determina los Mejores Días para Concebir)

Fritt oversatt blir dette:

Fertilitet/eggløsning-eggløsningstest (finner de beste dagene for befruktning)

Og produktet heter "Clear plan"

God eggløsning!

Skrevet

Tusen takk for flotte raske svar.... nå blir det ikke så vanskelig å gå på apoteket å kjøpe eggløsningstest.

Takk alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...